|
Post by Latu on Jul 11, 2011 11:07:37 GMT 3
No niin: tallilla on ihan mukava määrä hoitajia, mutta se mikä kismittää on se että osaa heistä ei ole näkynyt tallilla parhaimmillaan kuukausiin. Teillä on siis 11.8.2011 asti aikaa ilmoittaa että jatkatteko -ne jotka sanovat lopettavansa tai eivät vastaa mitään, erotetaan. Ymmärrän jos on hyvä syy olla epäaktiivinen, enkä minä sen takia ketään syö. Toivoisin vain että jos ette ehdi hoitamaan, ilmoittaisitte siitä niin en luule teikäläisen vain unohtaneen meidät niin että erottaisin sitten hoitajista turhan takia.
Jatkavat hoitajat Fiona Vivie Chao Jeccu Criselda Cimilla Tezzy Veera Sonja
|
|
criselda
Uusi kasvo
Zlojin ylpe? hoitaja
|
Post by criselda on Jul 15, 2011 19:54:26 GMT 3
Minä ainakin jatkan 
|
|
|
Post by Cimilla on Jul 17, 2011 23:05:59 GMT 3
Mun ei varmaan tarvii ilmottaa kun olen uusi täällä, mutta sanonpa nyt kumminkin että ette te musta vielä eroon pääse... : D
|
|
tezzy
Uusi kasvo
?Latu
|
Post by tezzy on Jul 25, 2011 11:43:54 GMT 3
Vastahan tässä alotellaan, nii tottakai tänne jäädään : )
|
|
|
Post by chao on Jul 25, 2011 11:47:32 GMT 3
:'> moon jo listalla... : >
Aaa, totatota, noista hoitajien listaus-juttusista, niin ite henk kohtasesti tyksin ainakin enemmän lukea nk. vapaata sanaa, eikä muodollisesti "miten päädyit tallille: vastaus"-tyyppisiä juttusia. : DD
|
|
|
Post by Latu on Jul 25, 2011 16:13:51 GMT 3
Jepajee te jatkatte, ja sie Chao oot ollu niin aktiivinen ja luotettava että uskoisin että uskaltaisit sanoa jos lopetat. n_n Joten pistin siut suoraan jatkaviin.
Ja joo, mieki oon vähä tota mieltä että toi ois parempi. Voisin ruveta jotain listantapaista pykäämään kunhan epäaktiiviset on ekana potkittu pihalle, niin sitten vois kokeilla tehä hienommat kuvatkin. :>
|
|
|
Post by chao on Jul 25, 2011 18:42:41 GMT 3
n____n wuhuu. Ja juu, enköhän mää uskalla tulla sitten piipittämään jos into hoitamiseen häviää. ; DD Listausehdotuksena jotain vähän samantapaista kuin Seppeleessä? www.seppele.piirroshevoset.com/henkilot02.php kun tuollaiset laatikot helpottaa luettavuutta aikas kivasti. : D
|
|
|
Post by Latu on Jul 25, 2011 21:27:56 GMT 3
Chao, jotakin tuontapaista voisinkin harkita, kivan selkeä tyyli. Olen myös keväästä asti miettinyt jotain palkintotsydeemiä (muutakin kuin "vuoden hoitajaa", olisiko kiva idea? : >
|
|
|
Post by chao on Jul 25, 2011 23:32:07 GMT 3
:'> Elä multa kysy, älä ainakaan aktiivisuudesta palkitse. n_____n" tai mun täytyy vähentää käymisiäni. ; DDD
|
|
|
Post by Latu on Jul 26, 2011 10:27:10 GMT 3
XD Voi apuva, mistä mie sitten palkitsen.... Öö öö öö no sitten sie saat jonkun superhypermegaaktiivisuuslaatan jota korkeempaa palkintoo ei aktiivisuudesta voi saada. XD Noh, ainakin voit olla tyytyväine ittees
|
|
|
Post by chao on Jul 26, 2011 19:17:33 GMT 3
:'DDDDDDD
|
|
|
Post by veera on Jul 26, 2011 22:47:01 GMT 3
Jatkan kyllä Gazan kanssa, näin kesällä vaan on vaikee löytää aikaa 
|
|
|
Post by Latu on Jul 27, 2011 20:58:52 GMT 3
Jebajee~~
|
|
sonja
Uusi kasvo
|
Post by sonja on Aug 6, 2011 17:57:55 GMT 3
Minun ei nyt varmaan edes välttämättä tarvitse ilmoittaa kun en ole vielä oikeastaan edes aloittanut, mutta en kumminkaan ainakaan vielä ole lopettamassa. (esittelyä ei varmaankaan tarvitse myöskään lähettää uusiksi?)
|
|
|
Post by Latu on Aug 6, 2011 19:34:19 GMT 3
Oikeastaan jos haluat niin voit kirjoittaa jotakin, miulla on nimittäin mailiboksi tyhjennetty joten en saa esim. ulkonäkökuvaustasi enään takaisin. :T
|
|