|
Post by Latu on Aug 18, 2011 18:18:50 GMT 3
Hoitajien, työntekijöiden ja yksärinomistajien oma pulinatopickki. Sana vapaa, puheenaiheet saa mennä hevostelun ulkopuolellekin. :>
|
|
Sara
Uusi kasvo
|
Post by Sara on Aug 18, 2011 18:29:31 GMT 3
Otin vapauden tulla samantien kirjoittamaan tänne. (-: Hoitotarina on auki tuossa vieressä ja kovaa vauhtia valmistumassa, joskin edelleen hiomista kaipaava.
Anyway, tosi kiva päästä tänne mukaan! Nathifan kanssa menee hyvin vaikka ulkoisesti onkin melko hiljaista, mutta uutta ulkoasua olisi suunnitelmissa ja lisäksi tallin hevoskatraaseen lisäystä. (: Tosi paljon tykkään ylläpitää Nathifaa, se onkin ainoa talli johon en ole "kyllästynyt", yleensä muut ovat olleet melko persoonattomia ja tylsiä kyhäelmiä. Ei tuokaan vielä mikään loistokas ole, minun *köh* upea ulkoasu somistaa sitä edelleen, mutta se on nousukiidossa!
Vien puheenaiheen sitten heti hevostelun ulkopuolelle. Mitä tehdä kaverin kanssa, joka oli ennen hirmu läheinen, mutta yhtäkkiä muuttuikin välinpitämättömäksi ja ehkä vähän kylmäksi? ): Tämä tyyppi oli ennen paras kaveri ja yhtäkkiä ei suvaitse edes puhua mulle kun kohdataan. Argh, kauheaa päänvaivaa.
Eipä mulla muuta. Nyt takaisin hommiin (:
|
|
|
Post by Mira on Aug 18, 2011 20:35:58 GMT 3
Oikein mukavaa tehdä OT-keskustelu, niin saadaan sitten laajemalti jutusteltua. :> Tässä nyt pari hoitotarinaa kirjoittanut olen, kumpaankaan en ole kirjaimellisesti tyytyväinen, mutta menkööt. C: Olikurin kanssa sujuu hyvin, tammamaisia hetkiä ei kyllä ole näiden parin merkinnän aikana ollut. Auki on tuossa seuraava hoitotarina + välillä työstän sitten kuvaa, mutta se on tällähetkellä enemmänkin kakkonen, kun omat hevoset vievät parhaimmillan kymmenenkin tuntia päivässä, ja haluan silti pitää yllä aktiivista kirjoittelua. :> Saralle vastatakseni voin sanoa, että kannattaa kohauttaa hartioita ja ottaa mahdollisimman positive attidute!  Voi myös jotenkuten yrittää kysyä vaikka vanhemmilta, mikä voisi olla mahdollinen suu tähän. Ja nyt omia OT-merkintöjä! :> Tänään sateesta huolimatta menin ratsastamaan kaverini kanssa kahta islanninhevostani - Nietosta ja Pilkettä - ja kokeilin omalla ratsullani painoputseja. Otettiin ne kuitenkin pois kun selvästi tunnin päästä tölttikin tuntui hieman hitaalta raipasta huolimatta. Sitten alkoi kyllä lyyti kirjoittaa! C:
|
|
|
Post by Latu on Aug 18, 2011 20:56:49 GMT 3
Kivakivakiva saada oikeesti Nathifa taas eloon, mie kyylään ahkerana sitä, usko poes Sara. 8DDD *Piirtää hoitajaesittelyihin kuvia* Ärsyttää kun olen niin hidas tekemään näitä....
Itteeni ketuttaa, kun en ole jaksanut oikeastaan paljoa hevosten kanssa puuhailla -pikkusysteri liikuttaa ja hoitaa Haddia, kun mie oon yleensäkin ottaen koulun jälkeen niin död etten jaksa muuta kuin maata lattialla ja datailla... DX Viimeinen vuosi näyttötöineen, prkl.
|
|
jade
Uusi kasvo
|
Post by jade on Aug 18, 2011 21:41:12 GMT 3
Jeeh, kiva tälläinen pulina töpö  . Kohta muuttaakin Rieku ponini jo varmaan tänne  . Latu, voinko tehdä hepolle jo oman hoitopäikyn, vai teenkö vasta sitten kun se on muuttanut?  Sori vähän tälläinen "turha" postaus tänne, mutta ajattelin että tämä olisi oikea paikka asialleni  .
|
|
|
Post by Latu on Aug 18, 2011 22:35:34 GMT 3
Tee miten haluat, voin mieki siul tehä tänne foorumille päikyn jos haluut? Mutta vasta sitte ku Rieku o tänne muuttanu -tartteen vielä parilta yksärinomistajalta vastausviestit että jatkavatko.
|
|
|
Post by Mira on Aug 19, 2011 13:23:26 GMT 3
Latu - tiedän tunteen!  Mulla on nyt sitten ensviikolla kauhian kiireinen viikko kaikkine kokeine ja sellasine... Nytkin tänään tulin sit bussilla, ja heti kun pääsin heittämään kengät jalasta kipitin sohvalle loikoilemaan... Laiskamatohan mä oon, aina kun sille päälle satun... n__n"
|
|
|
Post by Latu on Aug 19, 2011 14:36:36 GMT 3
Joo mieki oon kyl ihan kuollut, varsinki ku auto teki tiistaiaamuna tenän ja oon ollu riippuvainen isän kyydeistä. : - D Muutenki ku joka päivä 8-16 koulua ku vika vuos... että kiva...
|
|
|
Post by chao on Aug 19, 2011 15:05:17 GMT 3
Hoh, voisin tähän väliin ihanan ilkeään tapaani heittää että "olenpas muuten mammalomalla tammikuuhun asti... ja siitä eteenpäin seuraavat puolitoista vuotta kodinhoitovapaalla." Eli kouluun ei ole asiaa hetkeen! : DDD HAA HAA!
...toisaalta olispa kiva valmistua kun tuo yllätys-lapsi putkahti ulos justiinsa viimeisen vuoden keväällä. Pari kurssia, pari näyttöä ja lopputyö jäi tekemättä - kattoo taas valmistunko tuolta ikinä, perhanan hyria on niin pihalla kaikeasta, varsinkin kun kasa opettajiakin otti ja lähti miun koulusta... Mietin vain että onkohan ne merkanneet sinne miun opiskelijakorttiin että mitä oon suorittanut - viimeksi eivät olleet merkanneet. Se on meinaan kiva sitten parin vuoden päästä lähteä katsomaan että mitä kursseja olen suorittanut (+ kaivaa tottakai näyttöpaperit ja kokeet kaikista niistä esiin) ja mitä en. Plah, en jaksa tuon koulun sekoiluja enää hetkeäkään...
X___x voisin jäädä lomalle ja sossun tuille. :'DDDD
|
|
|
Post by Latu on Aug 19, 2011 16:52:51 GMT 3
Chao perc, ja mullakin kun vielä vuos plus yks kurssi koulua jälellä... DX Toivottavasti sun ei tarttee mitää uusiks tehä, meinaan meikä ainaki siinä vaiheessa pistäis pillit pussii ja jäis tosiaaki sossupummiks..
|
|
Sara
Uusi kasvo
|
Post by Sara on Aug 19, 2011 17:31:24 GMT 3
Oaaa, itellähän on vielä mooonta vuotta edessä. ): Vielä yläasteestakin osa käymättä.. Toisaalta ihan kiva kun on vielä "lapsi" ja elämä on vielä suhteellisen huoletonta. (-: Aikuisuus häämöttää uhkaavana edessä...
No, anyway, sain viimein raapustettua Neidin ekan hoitopostauksen ekan osan ja lähetettyä sen, toivottavasti on nyt luettavaa tekstiä. D; Ja Latu muuten, ootko saanut sitä mun kuvausta? Meinaan, että kyllä mä sen lähettänyt oon, mutta lieneekö tullut perille? (:
|
|
|
Post by Latu on Aug 19, 2011 17:45:33 GMT 3
Sanonpa vaan että olin tyhmä kun kiirehin aikuisen elämään, nyt haluaisin palata takaisin teiniksi joka saa luvan kanssa olla täysi kuspää. : DDDD Enkä muuten ole saanut kuvaustasi.  Pistäisitkö sen uusiks?
|
|
Kaori
Kävijä

Luffi <3
|
Post by Kaori on Aug 19, 2011 19:31:47 GMT 3
Huhhei, teini-Latu! Hassua ajatella, mutta samat  Tässä vähän sanaa esittelyyn: Kaori on tummatukkainen pop- tyyppinen tyttö, joka rakastaa räikeitä värejä ja yksinkertaisia koruja. Usein Kaorin tapaa hiukset saparoilla. Tyttö lumilautailee ja hoitaa Luffia. Kaori on ihan kiva, iloinen ja reipas, juttua kyllä tulee hieman liikaakin... Jos ei itse satu olemaan puhelias, Kaori ei taida olla sinun kaverisi. Kaori on kuitenkin tunnollinen hevosihminen ja Latun aktiivinen oppilas... armottoman opettajan koulutuksessa tytöstä saattaa kouliintua kunnon hevoskasvattaja! Kaorilla on kolme omaa hevosta, hänelle syntyy juuri oma varsa, ja hän hoitaa Luffia. Lisäksi tytöllä on kissat Haru ja Hina sekä koirat Nyera ja Sera.
|
|
|
Post by Mira on Aug 19, 2011 19:41:26 GMT 3
Äääw, mulla on vielä lisävuosi kun kävin kymppiluokan vaikka keskiarvo olikin 8.9 - jee, halusin Ressuun. :--D Tänään oli totally kauhee päivä... :--( Ekaks sairaalareissulle kun siskon suokki nous pystyyn ja lensin maneesin seinään - älkää huoliko VAAN kaks päivää toipumsta - ja sitten piti lähtee viemään ruunapoikaani tonne lääkärille, mutta trailerista puhkes rengas ja sitä sit hiki hatussa yritettiin täyttää... = - = Onneks naapurit on olemassa, ja lainas meille omaa traileriaan. 
|
|
|
Post by Latu on Aug 19, 2011 22:32:54 GMT 3
Kaori thx, lisäilen ton sivuille huomenissa. :>
Auts, kiva päivä sulla. =_= Otan osaa...
|
|