|
Post by Latu on Sept 14, 2013 11:23:35 GMT 3
YYY olen taas ollut ihan kamalan huono ja päivitellyt vain sivuja, foorumilla olen välillä niiiiiiiiiiiiiin onneton käymään. D: Jos on jotain kiireistä asiaa niin kannattaa heittää miua vaikka säpolla päähän niin varmasti saan viestin... *häpevä* Nytkin oon niin yli-innostunut siistimään Latulan tekstejä ja suunnittelemaan uutta ulkoasua ja syksyn hoitajahakua että askdjaksldaksjdkadkld. <_________<"
|
|
|
Post by Anni on Sept 14, 2013 21:36:05 GMT 3
Latu voikin sitten päivittelyintoisena päivitellä mut Urpon hoitajaksi sinne sivuille asti?  Ettei mene mulla hevonen alta hoitajahaussa.. : D
|
|
|
Post by Latu on Sept 15, 2013 21:25:46 GMT 3
Ei siulta mene älä huoli, päivitän ulkoasun ennen hoitajahakua. : )
|
|
|
Post by Rosanna on Sept 21, 2013 0:22:04 GMT 3
Nyt täytyy kyllä myöntää et mä oon kyll ihan ulalla xD Isa on ilmeisesti kadonnut johonkin? Ulkoasua on päivitelty yms. Onkos muita isompia muutoksia joita mä en oo tiedostanut? Ja hirveät pahoittelut tästä epäaktiividuudenmultihipentumasta. Oon alottanu monta tarinaa ja piirrustusta mutta mikään ei oo onnistunut, kunnes suoraan sanottuna koulun alettua hautauduin koulukiureisiin ja läksyihin.. Ja kaikki muu vähän unohtui. Kaikki harrastukset alkaa aina tässä syksyllä, jos eivät jatkuneet kesälläkin.. Näiden kanssa ollut hirveästi häslinkiä, omistan kolme vapaa iltaa viikossa. Maanantai joka sujahtaa ohi lukuaine päivän päätteeksi pyykkiäpesten ja kokeisiin lueskellen..+lauantai ja sunnuntai joista toinen päivä kuluu turnauspäivänä.. Tämän kaiken lisäksi on vielä tukioppilas jutut sun muut, pitäisi kavereihin pitää yhteyttä. Nyt huomaa tähän selostettuani kuinka ylikuormitettu viikko mulla on. Tämän lisäksi kun vielä pitäisi täällä pitää itsensä hengissä ja osoittaa elonmerkkejä, aika ei vain riitä.. Eli ilmoittelisin nyt ihan virallisesti lopettavani, täällä luuhaamisen. Saatatte musta vielä joskus kuulla, mutta toistaiseksi näkemiin 
|
|
|
Post by Latu on Sept 21, 2013 9:30:06 GMT 3
Rosanna juu, Isa on ollut jonkun aikaa myynnissä ja nyt se on varattu, tosin jos en sivuja tältä(kään) ostajalta saa niin otan sen kyllä takaisin itseelleni.  Harmi menettää noin hyvä ja aktiivinen hoitaja kuin sie! :C Toivottavasti törmäillään vielä!
|
|
|
Post by Britta on Sept 28, 2013 20:31:50 GMT 3
Onko Ämmä vielä listoilla, vai onko meidät potkittu (syystä) ulos? :'--D
|
|
|
Post by Latu on Oct 1, 2013 16:22:19 GMT 3
Mie en ole vielä saanut yksärilistoja valmiiksi. :"D Itse asiassa pitääkin pistää ilmoitusta että olen nyt vähän laginen kun "irl Latula" senkus kasvaa... Tulipa ostettua se kauan haaveiltu ahalteke vihdoin ja viimein! *w*
|
|
|
Post by jenny on Jan 8, 2014 16:50:44 GMT 3
Siis mä en nyt halua vaikuttaa mitenkää tyhmältä, mutta pakostakin olen vähän ulalla, kun viime käynti oli joskus elokuussa...tuhma minä. Vieläkö mä olen Katriinan hoitaja vai kuinka?
|
|