|
Post by Latu on Aug 20, 2011 9:39:30 GMT 3
Eli tuolla parannusehdotuksia- töpössä tuli puhetta tallilehdestä, ja asiasta innostuttiin niin että päätin tehdä idealle oman topickinsa. Kyseessä on siis sattumanvaraisesti ilmestyvä tallilehti, joka ilmestyy aina sitten kun juttuja on riittävästi. Alustavasti lehden ajatellaan ilmestyvän 6 kk välein, ja ensimmäisen numeron julkaisupäivä on 10.6.2013 -juttuja on aikaa lähettää minulle aina 9.6 saakka!
Lehteen saa kirjoittaa kuka vaan, minulle saa yksityisviestillä heittää kirjoittamiaan juttuja.
» Erica - Novelli » Suvi - Sarjakuvastrippi, jatkotarinan toinen osa » Veera - ? » Rossanna - Sarjakuvaa?
Itse olen jo väsäillyt tai suunnitellut väsääväni seuraavaa: » Pääkirjoitus (+ kannet) » Rotuesittely, myös virtuaalinäkökulmasta (colorado ranger) TEHTY » Latun Tallin historiaa ja vaiheita » Hevosesittely (Latulan nykyisiä tai entisiä, mainittavia hevosia) TEHTY » Jatkotarinan aloituksen, jokainen halukas saa vuorollaan eri numerossa jatkaa tarinaa. » Hoitajien piirroksia (jos joku _ehdottomasti_ tahtoo ettei hänen kuviaan tule lehteen näkyviin, niin saa nykiä hihasta :) » Talliesittely (RK Golden Horse)
Lisäksi ajattelin että lehteen voisi haastatella aina jotakuta hoitajista, olisiko ketään vapaaehtoista ensimmäisessä numerossa esiteltäväksi? :)
|
|
Kaori
Kävijä

Luffi <3
|
Post by Kaori on Aug 20, 2011 10:04:59 GMT 3
Josko voisin tehdä haastattelun yksityisviestillä jollekin hoitajalle, ja laittaisin tulokset sinulle? Ajattelin aloittaa Viviestä.
|
|
|
Post by Latu on Aug 20, 2011 15:46:40 GMT 3
Kaori, juurikin näin. : > Muutkin voitte alkaa laittelemaan heti niitä juttujanne kun valmiiksi saatte, hirveä polte päästä aloittamaan tätä lehteä!
|
|
|
Post by Mira on Aug 20, 2011 15:58:18 GMT 3
No, kolumnia hevosteluun kautta talliin voin tehdä, muut nyt ovat mitä ovat. n__n
|
|
|
Post by Latu on Aug 20, 2011 17:35:02 GMT 3
Okelydokely, merkkaan siut ns. "kolumnivastaavaksi". n_n Itse varmaan tässä tänään saattaisin alkaa jo hahmottelemaan lehden leiskaa, ehkä hevosesittelyäkin kirjottelemaan.
|
|
|
Post by Mira on Aug 20, 2011 17:57:54 GMT 3
Kolumnivastaava Mira palveluksessanne. : D
|
|
|
Post by chao on Aug 26, 2011 22:17:27 GMT 3
Ryhdyn maanantaina puuhaamaan, kun saan (JEEEEEEAAAAAH!) piirtopöytäni! : DD
|
|
|
Post by Mira on Aug 26, 2011 22:30:23 GMT 3
Oma piirtopöytä hakoo vähän tyhjää, kun ostin Hulluilta Päiviltä neljälläkympillä - hehee, jos tökkää vasenta yläkulmaa, se kirjottaa oikeeseen alakulmaan. n__n"
|
|
Jonne
Vakiovieras

|
Post by Jonne on Sept 3, 2011 14:44:00 GMT 3
Voisin silloin tällöin kirjoittaa lehteen jotain maastakäsittelyharjoituksia, jotka toimii myös IRL:issä? 8)
|
|
|
Post by Latu on Sept 4, 2011 16:45:33 GMT 3
Hoihoihoi mieluusti, siun valmennuksista ja ohjeista ei voi saada tarpeekseen.  Jos saat jotakin kirjusteltua niin laita miulle yksityisviestillä, kokoilen tässä jo omaa hevosesittelyosiotani.
|
|
Jonne
Vakiovieras

|
Post by Jonne on Sept 4, 2011 17:02:40 GMT 3
Mää jo pelästyin et oon tunkemassa nenääni joka paikkaan :'D Mut joo, koska lehden pitäis ilmestyä?
|
|
|
Post by Latu on Sept 5, 2011 17:40:42 GMT 3
Ei sille oo mitää päivämäärää pistetty, lehti ilmestyy aina sillo ku on tarpeeks juttuja kasassa. :_D Mut tietenkin mitä pikasemmi ni sitä parempi, lol.
|
|
|
Post by Mira on Sept 5, 2011 20:46:19 GMT 3
Trololol, kolumniin kokoilen nyt juttuja, tulee pian sullle yksärillä. n__n"
|
|
Jonne
Vakiovieras

|
Post by Jonne on Oct 11, 2011 19:38:05 GMT 3
Onks tää hanke vielä hengissä? : )
|
|
|
Post by Latu on Oct 11, 2011 20:12:30 GMT 3
On tää, mutta kun kukaan muu kuin sie ei oo kirjottanu mitään... XDD No okei mä oon, mutta... öö, kahella artikkelilla plus pääkirjotuksella ei pitkälle pötkitä. :--D Toki mie voin kirjoittaa enemmän itsekin, kun ois toi eka numero kiva saada julkastuu jouluun mennessä...
|
|