|
Post by suvi on Apr 9, 2013 7:55:17 GMT 3
Rossanna - jokin pidempi sarjis? Siis semmonen 5-10 sivnen tms, entäs novelli? Tai jokin tietojuttu? 
|
|
|
Post by erica on Apr 9, 2013 15:49:19 GMT 3
Latu no joo katotaan jos saan inspistä kirjottaa ton, en tiedä yhtään mistä kirjottaa kun en koskaan ole tallin toiminnassa mukana ollut enkä omistajaa tunne.  Mutjoo. Ja mä voin kyl kirjottaa tohon lehteen jonkun pienen novellinkin jos käypi? (En oo ees huomannu että tänne tulee uusia viestejä, mun kone sekoilee jotain ku se ei laita tän topan kohalle sitä new-leimaa josta mä tietäisin että on uusia viestejä tullu... x/)
|
|
|
Post by Latu on Apr 9, 2013 21:13:11 GMT 3
Rossanna sarjiksia joo!  Tai jos ei pidempään löydy inspistä (se voi olla hieman hankala saada näin suht' lyhyessä ajassa valmiiksi) niin sellaisia lyhyitä, hauskoja strippejäkin voi tehdä. C: Erica, novellikin sopii oikein hyvin jos vain tahdot sellaisen kirjoittaa. 8) Mie voin kyllä aivan hyvin itsekin Ainoa haastatella, uskon että hän on mielissään kun pääsee ensimmäiseen numeroon esitellyksi Golden Horsen kanssa.
|
|
|
Post by Rosanna on Apr 9, 2013 21:18:06 GMT 3
Musta olis kiva tehä joku sarjis, mutta juonen ja aiheen keksiminen ei ole mun vahvuuksiani 
|
|
|
Post by Latu on Apr 10, 2013 12:19:55 GMT 3
Sellaiseen kolmen-neljän ruudun strippiin voisi löytyä ideoita ihan vain sillä jo että muistelee vaikka mitä hauskaa on itselleen hevosten parissa sattunut. : > Punchlinen ei tarvitse olla edes mitenkään erityisen erikoinen, jo pienetkin jutut voi olla tosi hauskoja~
|
|
|
Post by erica on Apr 10, 2013 16:41:53 GMT 3
Mä piirtelen ite paljonkin sarjiksia käsin, just nyt on pitempi projekti menossa kun keksin jonku ihme kliseejuonen mustankimon arabialaistamman elämästä. Jatko-osa kertoo sit sen varsasta. xD Oikeesti kaikki mun keksinnöt on aika kliseisiä... :'D
|
|
|
Post by suvi on Apr 10, 2013 18:07:29 GMT 3
Sähä voit laittaa sen sarjiksen lehteen?
|
|
|
Post by erica on Apr 10, 2013 18:32:09 GMT 3
Enkä voi. Siitä on kolme sivua piirretty ja vasta kaks ruutua väritetty ja se on ihan kökkö harjoitussarjis. Tosin voisin ehkä kattoo jos piirtäisin lehdelle jonkun oman sarjiksen, jossa vois mahdollisesti olla jotain muutakin juonta kuin kliseinen "päähenkilö syntyy - päähenkilö kokee jotain traagista - päähenkilö tekee urotekoja - päähenkilö kuolee"-juoni...
En voi vastustaa ajatusta sarjakuvasta joka kertoo Emilian kommelluksista... Voin jo nähdä vaaleanpunaisella kirjoitetun otsikon "Emilian elämää" tai jotain sen suuntaista. "Prinsessaponin kommellukset" tai "Emilian shettiselämää" voisi kyllä olla vielä parempi... ;D
No jaa ehkä tää ei kuitenkaan ollu niin hyvä ajatus...
|
|
|
Post by suvi on Apr 10, 2013 19:03:27 GMT 3
Erica - tai sitten joku "Kekseliäs Emilia" tai "Minä ja Emilia", jos itsesi otat tarinaan mukaan. Sähän pystyt laittamaan ne sitten vaikka sen päikkyynkin, vai mitä? Siis sitten kun lehti on ilmestynyt:)
No, ehkä harjotus sarjis ei oo hyvä julkaistavaksi... Mun yks sarjis minkä sain tehtyä loppuun niin oli jotaan että jalkapallotyttö löi päänsä ja näki jonkun kuvan hevosesta päässään ja sit vaihto huoneestaan futisjutut heppajulisteisiin jne, toisessa tyttö taas ajoi pyörällä pahasti ojaan ja sit meni tallille. Mut niistä on hirveen kauan aikaa, eikä niissä oo mitään järkee... Just semmonen typerä "hirvee onnettomuus" juttu mitä kukaan ei halua kuvitellakaan...
|
|
|
Post by Latu on Apr 10, 2013 20:30:44 GMT 3
Suvi, siulle on siis varmaan ok jos haastattelen siua tuohon ekaan numeroon? C: Sain rotuesittelyn tehtyä (rangertietämystä, jee! Tiesittekö esimerkiksi mikä rotu edelsi rangereita? Varmaan ette, joten siksi esittely on täynnä mitä turhinta nippelitietoa.... : DDD), kuin myöskin hevosesittelyn, joten ajattelin nyt seuraavaksi syöksähtää haastattelujen pariin. Miullakin olis vaikka miten paljon intoa tehdä ihan pidempääkin nettisarjista, mutten saa ikinä jatkettua mitään paria sivua pidemmälle, näin ooteenä. : D
|
|
|
Post by erica on Apr 10, 2013 21:44:54 GMT 3
Latu, mua saa kanssa haastatella! (eri asia on tulisko sille haastattelulle mitään sisältöä) Nii ja ja tähän hätään voisin kirjottaa jonku novellin ja sillee : )
|
|
|
Post by Rosanna on Apr 10, 2013 21:45:29 GMT 3
Kyl mää jonkin moisen sarjiksen ajattelin väsätä, kunhan sen aiheen keksin c: Erica, kiva idea tehä oman hoitohepan kommelluksista sarjis  toteuta vaan ideasi. Latuska sain tommosen länkkäri tunnista väsäämäni piirrustuksen valmiiksi, muttamihin mää sen laitan? Ei se mun mielestä ainakaan isan päikkyyn kuulu :S tai voi sen sinnekkin laittaa mutta päiväkirjahan on isan 
|
|
|
Post by suvi on Apr 10, 2013 23:07:45 GMT 3
Eikö ookkin Latu niin typerää kun sanoo että tää meni pieleen, nää on vanhoja ja rumia, niin silti kaikki sanoo et toosi hieno on... Mua ärsyttää kun taidekoulussa tein pitkäkedtoista lopputyötä vuosi sitten (Bella), niin en voinut näyttää sitä siskolleni kun yks väitti et leijun sillä vaikka halusin kuulla siskon mielipiteen. Ja kaikki pieleen menneet työt on muiden mielestä hienoja. Se on ärsyttävää.
|
|
|
Post by Latu on Apr 11, 2013 11:40:42 GMT 3
Erica, kakkosnumeroa ajatellen, pidän mielessäni C: Silloin voisin oikein hyvin esitellä prinsessaponin hoitajan....
Miun puolesta voit Rossanna kyllä laittaa sen Isan päikkyyn, voithan siihen liittää vaikka tekstin että harmittaa kun et omalla hoitsullasi voinut tunnille osallistua tms. Liittyyhän sekin tavallaan Isaan.
Suvi, älä väitä lapsosten mielipiteistä, töitään saa näytellä kenelle ikinä lystääkään. ; )
|
|