|
Post by Latu on Jan 1, 2012 21:28:58 GMT 3
Ida, oletko varma että koodauskielenäsi on HTML 4? : ) Ja milläköhän sie noita sivuja rakentelet, Suntuubista (jota EN suosittele, fy) ei mainoksia saa oikeastaan mitenkään kai pois. Websissä tulee automaattisesti tuollainen "freebar" sivun alareunaan, mutta voit kyllä asetuksista valita niinkin että ennemmin itse länttäät Websin bannerin jonnekkin päin sivua, jolloin freebaria ei tule.
|
|
ida
Vakiovieras

|
Post by ida on Jan 1, 2012 22:28:48 GMT 3
Latu// Websiä käytän. Minulle ei ole tullut automaattisesti alas mitään, vaan semmonen mainos. Sain nytten ne äät ja ööt normaaleiks, kun yks osas auttaa minua, mutta mainos riesanani yhä. Niitä mainoksia on vain yksi. Milloin mainoksessa norsu milloin joku peli video juttu. Mielummin ottaisin sinne alas sen jutun kuin tonne jonnekin mainoksen, joka vaihtelee paikkaansa.. :/
|
|
|
Post by chao on Jan 16, 2012 0:11:20 GMT 3
Ei miulle vaan websissä tuu mitään mainoksia? :> Eivätkä oo valittaneet mainoksen puuttumisesta, kun vaan muisti linkittää websin sivuille jotenkin muuten. : D
|
|
ida
Vakiovieras

|
Post by ida on Jan 17, 2012 16:04:43 GMT 3
Ei muille tulekkaan, mutta mulle tulee.. Oon niin taitava, että saan kaikki oudot jutut sivuille :'D
|
|
|
Post by erica on Feb 8, 2013 21:46:20 GMT 3
Mut websissähän ei oo enää HTML-puolta? Siellä on nykyään vaan ne valmisleiskat joita ei voi muokata, niin itse asiassa suntuubitallit näyttää mun silmissä asiallisemmilta kuin uudet webstallit joissa on rasittava valmisulkka. Vanhoille sivuille jäi html, mutta uusi ei voi enää luoda. Harmi, kun rupesin vasta tajuamaan koodaamista edes pikkiriikkisen. :(
|
|
Titta
Uusi kasvo
|
Post by Titta on Feb 12, 2013 21:24:10 GMT 3
totta. Mulla oli ennen pari vuotta vanha arabitalli,mutta siten webs päätti poistaa sen ja fiksusti tein uudet just tässä viikko sitten. Ja nyt sitten se ulkoasu on kerrassaan kaamea.
|
|
|
Post by suvi on Mar 27, 2013 9:07:06 GMT 3
Mie oon nähnyt jakautumista ennemmin piirros- ja valokuvatallien välillä. Itse en välitä onko talli ravi- vai laukkatalli tai joku muu, tai miten sivut on tehty. Kuvat kertoo minulle paljon. Jos on valokuvia, lähden käytännössä heti pois. Jos piirretyt kuvat ovat ihan surkeita, viihdyn vain vähän aikaa. Jos kuvat on hyviä, tutustun enemmän. Minun mielestä valokuvien ja piirrettyjen välillä voisi olla suurempikin väli, koska esim. kun etsik VRllästä siitosoria tammalleen, tulee vastaan vaan kuvallisia. Piirretyillä voisi olla oma rekisteri. (Etin PRE / angloarabi oria astutukseen, kellä ois?)
|
|
Anne
Uusi kasvo
|
Post by Anne on Mar 28, 2013 13:33:48 GMT 3
|
|
|
Post by suvi on Mar 28, 2013 20:09:13 GMT 3
Angloarabia etin, yhen omistajaan sain jo yhteyden  Ei ollu PKKssa kun yks tamma. 
|
|