|
Post by Latu on Feb 3, 2013 17:46:19 GMT 3
Jimiriina, Tipua oikein mielellään voit alkaa hoitamaan. : ) Käy tekemässä vapaavalintainen esittely (katso mallia vaikkapa Veeran tekemästä hienosta esittelystä) sillä aikaa kun uppaan Tipun päiväkirjan esille tuolta kirjaboardin uumenista...
|
|
sussu
Uusi kasvo
|
Post by sussu on Feb 4, 2013 17:39:38 GMT 3
Heissan! Mua innostais tällänen ihana "ei paineita" virtuaalitalli, joka on vielä piirrostalli:D Ai että on ihana yhdistelmä. Haluaisin siis mielelläni alkaa tuota Allua hoitamaan, kun sillä ei vissiin vielä hoitajaa ole? Olen siis 15(IRL-13) vuotias heppatyttö, joka rakastaa kaikenlaisia pulliaisia. Kokemusta on vaikka mistä rodusta. Kirjoitan suhtkoht pitkiä tarinoita, ja piirtäminenkin on Ihanaa isolla i:llä  Olen varmaan melko positiivinen ihminen, joka pitää kaikkea ihanana, kuten joku on saattanut jo huomatakkin. Sussu on ulkonäöltään laiha ja lyhyt tytteli, tarkemmin 159cm ja neitokainen omistaa vaaleat, hieman kiharat ja pitkät hiukset. Hoitaa haluaisin Allua varmaan sen luonteen takia. Ihana, mutta päättäväinen herra, jonka kanssa voi vähän kaikkea puuhailla ja niin edelleen. Haluaisin hoitohevosen, jonka kanssa voi tehdä paljon, ja jossa on hieman haastetta. Latula siksi, että tää on mukavan rauhallinen ja mukavan oloinen paikka, jossa ei ole niinkuin oikeen mitään rajoitteita. Itselläni kun tuppaa olemaan välillä kauheesti kirjoitusintoa, ja välillä ei kiinnosta sitten ollenkaan. Mitäs nyt tässä höpisemään. Ei ollut todellakaan pitkä hakemus, mutta ei kai muillakaan ole ollut? Loppuun koko asia tiivistettynä: Saanko minä, Sussu, alkaa hoitamaan Allua?  // Mietin Allun ja Mean välillä vaikka kuinka kauan. Ensin ajattelin pyytää Mealle, mutta päädyinkin Alluun:D Mutta Meakin siis käy jos niin on:D Edit; Tuo Jassu näkyikin kysyvän Tipua tai Allua, ni käy mulle tosiaan se Meakin, kuten sanoinki jo.
|
|
jassu
Uusi kasvo
|
Post by jassu on Feb 4, 2013 18:08:28 GMT 3
HoitajahakuEli olen se Jassu joka on tuossa tammikuun alussa vängännyt itselleen hoitsua. Nyt sitten sinä Latu lähetit mulle gmailii ja sanoit että olis hoitajahaku käynnissä. Eli siis hakisin Tipulle tai Allulle hoitajaksi. MIksi Latuntalli? -Itse asiassa en oikein tiedä! Olen seuraillut eri virtuaalitallien toimintaa ja katsellut millainen meininki talleilla on. Latula on varsin mukava ja rento talli ja ehkä siksi juuri kirjoitin tänne hoitaja hakuun. Allu tai Tipu -No joo molemmat vaikuttavat tosi mukavilta ja ihanilta hevosilta, mutta jompii kumpihan niistä on valittava. Allulla ja Tipulla on molemmilla ihana luonne ja molemmat todella nättejä. Allu sopisi minulle koska olen päättäväinen. En ole kuitenkaan ikinä mennyt lännen ratsastusta, mutta olen lukenut ja katsellut ööh- länkkäri leffoja. Tipu taas sopisi minulle koska olen taas päättäväinen ja olen suht' koht hyvä kouluratsastaja. Virtuaali minä Oon pitkä (165cm) tyttö jolla on siniset silmät. Oon aika välillä vähän haja mielinen (johtuu varmaan siitä että oon blondi  ). Ratsastaessa ja muutenkin hevosten kanssa oon päättäväinen. Luonteeltani oon iloinen, hauska? ja pirteä. Oon 11.v ja ratsastanu sellaset kaks vuotta. Ruudun takana istuu 11.v tyttö. Oon samanlainen oikeasti kun virtuaalisenakin. Toivottavasti ei ollut pakko kirjoittaa tarina näytettä kun en tästä kylmiltään saanu keksittyä mitään tarinan pätkää.
|
|
|
Post by Latu on Feb 4, 2013 18:35:57 GMT 3
Sussu, Meaa voit oikein hyvin alkaa hoitamaan, uppaan sen päiviksen ylemmäksi hoitokirjaboardia niin tee sinä itsellesi esittely. C: Meillä tosiaan on aika rento meininki, tosin tietty sen verran toivoisin että jos tulee hiljainen kausi jolloin ei jaksa kirjoitella, ilmoittaisi siitä tuolla tallilaisten ilmoituksissa (teen boardia juuri, jos siis et löydä juuri nyt ilmoituksia niin katso minuutin päästä uudelleen! 8) niin ettei seuraavassa hoitajahaussa sitten ole "vaaraa", että hoitsulleen tulisi toinenkin hoitaja/itse tippuisi pitkän hoitamattomuuden jälkeen pois.
Jassu, Allua voit aivan hyvin alkaa hoitamaan, Tipulla on jo hoitaja ja se myöskin lukee hoitajahaun listalla. : ) Mutta tee itsellesi hoitajaesittely jonne myöskin voit kaikki ansaitsemasi merkit ja pisteet kerätä, niin minä sillä aikaa uppaan Allun vanhan hoitokirjan tuolta päiväkirjoista. : )
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 4, 2013 19:42:50 GMT 3
Heipsan (: Tuttu naamahan se täällä, Lynn. Mä mietin, että onkos kukaan hepo vailla hoitajaa (nyt kiroan, mä oikeesti myöhästyin tästä jutusta niin meni ohi kokonaan), tai jos kaikilla on jo niin onko tuloillaan jotain.. :''') Ois tosi mukava taas oman tauon jälkeen päästä Latulaan (huuhaa nyt otin vähän muualta vapaata, tänne nyt sentään yritän jaksaa kirjoitella) :--) Eli oottelen jos kaikki on varattu. :>
|
|
|
Post by Latu on Feb 4, 2013 20:26:13 GMT 3
Lynn, olisi hienoa saada siut takaisin porukkaan! Tammavarsoista yhdelläkään ei ole vielä omaa hoitajaa, eli inspaisiko Lola, Laulu, Haiku tai Krista? Haiku on jo ajo-opetuksessa, niin että sen kanssa voi jo oikeasti harrastaakin jotakin -vaikka sitten pieniä kärrylenkkejä, mutta edes jotain. C: Plus vhkr-ikääntymisellähän nuo eivät kamalan kauaa varsoina pysykään...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 4, 2013 20:29:54 GMT 3
Krista kiinnostaa kyllä tosi paljon jos suoraan sanotaan (: Sen jos mä voisin saada? ;>
|
|
|
Post by Latu on Feb 4, 2013 20:51:18 GMT 3
Tottahan toki, merkkaan siut sen hoitajaksi. : ) Siitä vain omaa esittelyä väsäämään, laitan sulle yksityisviestillä muuten noita ansiomerkkejä mitä ansaitsit silloin Hania hoitaessa, kunhan olen teidän päikyn tehnyt. : )
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 4, 2013 21:11:33 GMT 3
Juups, kiva (: Mä en ite (sokeana(ko?)) Hanin päikkyä löytänyt, en siis tiiä että kuinka paljon pisteitä yms. on. Mutta juu, kiva juttu, mä rupeen aloittelemaan mahdollisimman pian :3
|
|
|
Post by Latu on Feb 4, 2013 21:16:58 GMT 3
Tuossa päiväkirjojen ekalla sivullahan se Hanin päikky pöllötteli, klick. : >
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 4, 2013 21:42:54 GMT 3
Hihii, eli oon sokea. Laskin noi hoitopisteet yhteen, ja laitoin esittelynkin (: Huomenna mä toivon mukaan pääsen hoitelemaan c:
|
|
|
Post by Vicky on Feb 5, 2013 18:21:55 GMT 3
Hellurei, Lolalla ei taida vielä olla hoitajaa, joten minä voisin ilmottautua vapaaehtoseks!  Ois ihan mahtavaa päästä tänne hoitajaks, kun mä niin rakastan näitä sun piirroksias ja oon jo aiemminkin kytänny nuita hevosia, mut koskaan ei ollu ketää vapaana. Jos nyt sitte onnistais. Hahmonani on Vicky, 18-vuotias nuori nainen, joka on ratsastellut kymmenvuotiaasta lähtien. Vicky omistaa tummanruskeat silmät ja suklaanruskeat pitkät hiukset. Luonteeltaan varsinainen rämäpää ja rääväsuu, joka tekee ennen kuin ajattelee.
|
|
|
Post by Latu on Feb 5, 2013 19:15:43 GMT 3
Vicky jes, tervetuloa Lolan hoitajaksi siis. C: Tee sie itsellesi esittely (katso mallia vaikka Jasnyn esittelystä), niin mie teen teille päiväkirjan ja seuraavan sivupäivityksen yhteydessä merkkaan siut Lolan sivuillekin~
|
|
|
Post by Verna on Feb 11, 2013 0:22:23 GMT 3
Olen siis Verna, ja haluaisin alkaa Haikun puunaajaksi. :)
Olen lokakuussa 15 vuotta täyttävä neitokainen, ja innostunut kaikenkarvaisista kaviollisista. Kokemusta on kertynyt vuosien varrella ihan riittävästi selässä pysymiseen, ja innokkuuteni suuntautuu enemmän hoitopuuhiin ja puskailuun kuin kentän pölyisen pinnan kuluttamiseen ja kehänkiertämiseen. Esteetkin ovat kivoja, vaikka mieluimmin niitäkin kohtaan luonnon helmassa kuin maneesin hiekkakentällä. Kisaavaa tyyppiä en voi sanoa olevani, mutta muutamiin helpompiin satunnaisesti voisin osallistua.
Luonteeltani olen iki-iloinen ja pirteä, ja pyrin olemaan aina mukava kaikille. Pahoja päiviä sattuu kohdalle harvoin, ja niinä harvoina vihan hetkinä mökötys ei jatku muutamaa hetkeä kauempaa. Olen myös hyvä kuuntelija ja minuun on helppo tutustua.
Ulkonäöltäni olen sopusuhtainen. Pituutta löytyy noin 160 cm, ja ruumiinrakenteeni on enemmän hoikka kuin pyöreä. Minulla on sinivihreät silmät ja vaaleat hieman luonnonkiharat selkään asti ulottuvat hiukset. Tykkään pukeutua milloin mihinkin, talvisin villapaidat kuuluvat vakiovarustukseen. Tallille pukeudun rennosti joko ratsastusvaatteisiin tai muuten päällä mukaviin vaatteisiin.
Ihastuin Haikuun heti ensi näkemältä. Varsa vaikutti todella kivalta sekä luonteen että ulkonäön puolesta. Toivottavasti saan seurata hevosen kehittymistä isoksi asti. En malta odottaa ihania hetkiä Latun tallilla!
|
|
|
Post by Latu on Feb 11, 2013 0:49:58 GMT 3
Verna jeespoks, hienoa saada Haikullekin hoitaja! : ) Mie teen teille hoitokirjan niin tee sie esittely, mallia voit katsoa vaikkapa Jasnyn tai Veeran esittelyistä. Sivuille lisään siut Haikun hoitajaksi näkyville seuraavassa päivityksessä.
|
|