|
Post by Jenny on Feb 12, 2013 10:05:43 GMT 3
Ja tästä kun olen aina haaveillut, hoitajana Latulassa.
Katriina iski heti silmään, kovanaamaa esittävä pehmo. Kuinka ihastuttavaa! Itse asiassa pidän noista "kovanaamoista", eli Katriina taisi olla se oikea valinta.
Noh, tämä hoitajaksi hakeva Jenny on täsmällinen ja hermostuu helposti pienistäkin asioista, joilla ei ole mitään merkitystä. Hän suorastaan vihaa ulkonäköään, mutta niinhän ne kaikki - eikös? Ruskeat, hieman kihartuvat hiukset, pottumainen nenä - tyttö keksii suorastaan kilometrin pituisen listan omista vioistaan. Ei tätä ole koollakaan pilattu, mahtavat 160 senttiä, Jennyn mielestä aivan liian vähän 16 vuotiaalle.
IRL-ratsastuskokemusta on muutaman vuoden, eikä ratsastustaitoni ole mikään ihmeellinen. Hevosten käsittelytaitoni ovat melkein huomattavasti paremmat, kai siinä jonkin verran kehittyy kun kolme jääräpäätä seisoo pihassa.
|
|
|
Post by Latu on Feb 12, 2013 11:45:27 GMT 3
Minun puolestani tervetuloa! Kyselen vielä Chaolta että sopiiko jos ryhdyt hänen hevostaan hoitamaan, ilmoittelen vaikkapa yksityisviestillä (rekisteröidy siis toki C:) illemmalla että sopiiko. Jos ei niin elä hättäile, talliin on tulossa taas vaihteeksi uusi hevonen ja voin vaikka sitten sen siulle varata hoidokiksi! Mutta kyselen vielä tosiaan Chaolta. : )
|
|
Titta
Uusi kasvo
|
Post by Titta on Feb 12, 2013 18:08:00 GMT 3
Minä muistan kun sinut ensimmäisen kerran näin...♫♪ Unohda. Niin tuotapa juu,hei,olen Tia-Maretta (VAROKIN kutsumasta minua sillä nimellä!) alias Titta. Hevostietämystä on sen verran että Titta ei enää luule tallikoiraa hevoseksi sillä pitäisi pärjätä vähän vaikeammankin hevosen kanssa. Tällä kertaa kiinnostus heräsi tuon raivostuttavan prinsessan eli Laulun kohdalla.[glow=red,2,300]VARMASTI,IHAN IHAN VARMASTI[/glow] hoitaisin tuota olentoa hyvin <3 vaikka joitakin tappeluita tulisi,rakastaisin Laululintusta milteinpä sokeasti. V-kokemusta on _vähän_ mutta kyllä minä pärjäisin LUULTAVASTI aika hyvin... ;D
|
|
|
Post by Latu on Feb 12, 2013 18:55:58 GMT 3
Voithan sinä tuota Laulua alkaa hoitamaan, teen teille päiväkirjan niin tee sinä itsellesi esittely mm. ulkonäöstäsi, että kuvien piirtäminen onnistuu. Onko sinulla irl miten paljon kokemusta varsojen käsittelystä? : )
|
|
Titta
Uusi kasvo
|
Post by Titta on Feb 12, 2013 19:31:06 GMT 3
minulla oli ennen hoitsuna yks lämminverivarsaori,itteasiassa oli 2 vuotta,mutta raukkaparka kuoli sydänkohtauksen  </3
|
|
|
Post by Latu on Feb 12, 2013 20:11:11 GMT 3
Jebasjee, kyselin vain siksi että välillä varsoja alkaa hoitamaan sellaiset joilla ei ole irl-kokemusta, mikä tietenkin näkyy tarinoissakin. : ) Näinpuolin kuitenkin kaikki on ok, ja Laulun hoitokirjakin löytyy jo päiväkirjoista. :>
|
|
Titta
Uusi kasvo
|
Post by Titta on Feb 12, 2013 21:11:54 GMT 3
menen huomenna tallille,eli tarina saattaa siirtyä ylihuomiseen. Haittaakse?
|
|
|
Post by Latu on Feb 12, 2013 21:30:51 GMT 3
Ei haittaa.
|
|
|
Post by erica on Mar 4, 2013 14:25:20 GMT 3
Hei Latu, saanko mä Kristan toiseksi hoitsuksi? Se on tosi suloinen, vaikka tietysti Emilia on aina ykkönen. <3 Mutta kyllä minä silti Kristaakin hyvin hoitaisin! : D
//+ Varsakokemusta on sen verran että olen seurannut vierestä varsojen kirmailua ja koulutusta, en ole itse osallistunut moiseen mutta se onkin varmaan ihan normaalia kun on tällainen kakara kyseessä? :D
|
|
|
Post by Latu on Mar 4, 2013 20:26:08 GMT 3
Erica, normaalisti en "uusille" hoitajille toista hoitsua anna, mutta sie olet kyllä ollut niin ahkera ja luotettava tyyppi että kyllä mieluusti Kristan siun hoidokiksi annan! : ) Päiväkirja löytyykin jo, merkitsen siut varsan hoitajaksi heti seuraavan sivupäivityksen kohdalla~
|
|
|
Post by erica on Mar 4, 2013 20:36:14 GMT 3
Latu, kiitos! *Punastuu saadessaan kehuja* : )
|
|
|
Post by Anzku on Mar 12, 2013 15:58:05 GMT 3
moips! Olen monen kokenut hoitaja monelta eri paikalta, ja Krista tyttöön rakastuin♥. Oisko hoitajuus vapaa? Innokas oisin.... 
|
|
|
Post by erica on Mar 12, 2013 17:52:54 GMT 3
Vastailen Latun puolesta, Krista ei ole vapaa koska sattumoisin itse sitä olen juuri ruvennut hoitamaan. ; D
|
|
|
Post by Anzku on Mar 12, 2013 19:13:05 GMT 3
aa harmi:( Ei taida mitää muitakaa vapaana olla j yksereitä en oikein.... osaa hoitaa:(
|
|
|
Post by Latu on Mar 19, 2013 0:34:55 GMT 3
Jeps, Kristalla tosiaan on jo tuo Erica hoitajana, eikä tällä hetkellä vapaita hoidokkeja ole kuin yksityisten puolella. :T
|
|