Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 24, 2013 0:16:34 GMT 3
- väsyttää ja jotenki turhan kuuma - oon viimeaikoina ollu ihan vietävän laiska, ei jaksa ite syötävää laittaa eikä edes läppärille raahautua - U-käännös tehty, nyt vähän huono omatunto - tekis mieli oikeesti heittää se norsun kokonen taakka tuolta selästä, mä en kummasti oo kipee mut kaikki jotenki vaihtelee mun pään sisällä koko ajan ja puhti todellakin pois, edelleen tuntuu päässä ja on lämmin sun muuta
+ sain inspiraation takasin! + U-käännöksestä huolimatta mä alan jo toipua itsesolvauksesta sun muusta häpeästä, Endi auttaa + Feeda saa varmasti hyvän hoitajan pian + pian mä pääsen nukkumaa tästä datailemasta
|
|
|
Post by suvi on Mar 26, 2013 22:05:32 GMT 3
Sähän Lynn valvot joka ilta pitkään! Tänään muuten ei niin myöhään valvota kun eilen, kun en oo muutenkaan nukkunut tarpeeks yleensäkään, reilu tunti liian vähän. Alan jo tottuu, ei se pahasti häirihe... Tän päivän fiilis: -eilisestä jumpasta liikkatunnilla vatsa-, kaula- ja niskalihakset kipeenä, koska vain kädet, jalat ja selkä venytettiin -vähän orpo olo kun pitäis vaan rohkeesti lopettaa kolmella tallilla muttei voi kun tuntuu pettävänsä muut -hieman oon pettynyt Latulan uuteen hoitsuuni kun samanlainen löytyy omastakin tallista -ärsyttää kun on maksuja yms. paljon tekemättä -väsyttää kun niin kovasti juteltii Lynnin kaa, tän päivän puolelle asti
+ehkä uskallan lopettaa niillä talleilla +saksan koe meni ihan hyvin koulussa +pääsin Latulaan +Lynnistä on tullut mulle hyvä kamu
Tjaa, empä tiiä mitä muuta sanois nyt tässä...
|
|
|
Post by Latu on Mar 26, 2013 23:35:44 GMT 3
(Olisihan vapaana hoidokkina ollut nuo kaksi yksäriäkin jos ei Feeda miellytä: Gaza ja Ärmätti, molemmista löytyy maininta hoitaja-sivun "Ilman hoitajaa"-listalta. :V )
+ Kesäksi tulee hevoset vihdoin kotilaitumelle, pois ratsastuskoulun hyörinästä. C: Aavistelen että kesästä tulee siis entistäkin hevostäytteisempi, jos siis vain voi enää olla. + Ruokaa ;_; Rahaa ;_____; Maaliskuu pelastettu! + Annen mahtavin päivinpiristys koskaan, sivutilaa Latulalle -hyvästi Websin lagitukset!
- Huomenna vierähtää koko päivä Tampereella, no like. Ennemmin olisin kotirotta. - Pitäisi mennä nukkumaan, en mene.
|
|
|
Post by suvi on Mar 27, 2013 0:25:19 GMT 3
Eiks Gaza oo kuollu? Ja Ämmä ompi liian haastava... Feedalla mennään kunnes joku vapautuu. Miten sulla muuten toimii toi, että jos ei pariin kuukauteen kirjottele niin otetaanko uus hoitaja? Jos on semmonen niin vapautuisko hevosia hoitajilta jotka ovat unohtaneet hommansa? 
|
|
|
Post by Latu on Mar 29, 2013 21:06:03 GMT 3
Suvi, tän keskustelun olisi voinut hoitaa vaikka yksityisviestillä niin että tämä topickki pysyisi aiheessaan, mutta vastaanpa nyt tähän. : ) Gaza on kuollut, sekoitin sen täysin sen varsaan Garaan (liian samankaltaiset nimet : DD), ja ajattelin Ärmättiä kun valitit että Feeda on liian samankaltainen kuin oma url-pollesi, siinä olisi ollut ainakin erilainen hevonen.
Jos joku ei ole pariin kuukauteen hoitanut eikä ole ilmoitellut mitään tauoistaan, niin lähden yleensä kyselemään yksityisviesteillä ja sähköpostilla että jatkaako hän yhä. Jos muutamaan viikkoon ei vastausta kuulu niin silloin hoitsu vapautuu.
|
|
|
Post by Katrin on Apr 18, 2013 23:02:09 GMT 3
Tänään oli joo musikaalin vika esitys, pulinoissa tarkemmin. Siinä mielessä hyvä päivä. Lisäksi ennen esitystä tein maalaamisen nopeusennätyksen - yleensä hidas ja huolellinen, taitava maalari maalaa töitään pienen ikuisuuden, ja tänään siihen meni 5-10 tunnin sijasta 60min!! Who hoo, tuuletusta:) (Muutenvaan näppään puhelinta ilosena peiton alla...) Illemmalla vaan taas otin äitin kanssa yhteen... Ja mut meikattiin tänään kuudetta kertaa mun elämässä!!  Mutta meikit levis kun vähä taas äitin kaa tapeltiin...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 28, 2013 22:14:03 GMT 3
- inspis on ollu hukassa jo kauan - oon ihan sekasin, onkohan hyvä vai huono asia - porukat on ihan kiks kiks mun fiilistelyistä täällä
+ summer is here! + piirtämine on pitkästä aikaa kivaa + keveempi olo kesän myötä + kohta loma, en malta oottaa! + ulkoilen nykyää enemmän + todistus jännittää nii että sukat pyörii jaloissa :>
|
|
|
Post by Katrin on May 28, 2013 23:08:02 GMT 3
- unohin jälleen kolehdin koulukirkkoon... (ei ny pilannu päivää mut aina se unohtuu...) - Äiti ei vieläkään usko että Johan Venninen on sokea (kattokaa joskus dokumentteja tosta tyypistä) - Kotsassa vaan siivottiin - torstaina ptäs mennä kattoo jotaa idioottii elokuvaa yläasteen kaa, jo nyt ärsyttää :/ - liian kuuma keli, paahtuu ja palaa
+ Huomenna Tykkimäkeen musikaaliporukan kanssa! + Yrityksen paprut kunnossa, toiminta alkaa kortti pohjien ilmaantuessa ; ) + iha jees päivä, edellee kaipaan frendii kelle oisin tosi tärkee
|
|
|
Post by Latu on Jun 7, 2013 9:24:40 GMT 3
+ Maanantaina alkaa duuni ja vieläpä harvinaisesti omalta alalta \m/ + Enää alle kuukausi ilman omaa konetta. + Tänään lävistämään taas lisää koruja, yayyay. + Tallimatka lyheni huomattavasti kun hevoset on kotona, harrastus helpottui entisestään. + Onhan se koiranpentu aina plussaa >u<
- rahat loppuu :C - En pääse kengittämään kotona, koska alasin on piilotellut viimeiset 50 vuotta eikä naapureillakaan ole lainata. - Pitäisi vuolla pärisevän Haddin kaviot tänään. Tuolla, helteessä, temuten viritetyn vieterin kanssa. Keksin 100 helpompaa tapaa kuntoilla...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 6, 2013 21:38:46 GMT 3
- maha kenkkuillu koko päivän - sadesää täällä tänään - koko ajan jonnekin lähössä - mun univelkoja ei enää noin vaan maksella - ihan ylikuumia päiviä edessä ja takana
+ kotona saa nyt ees hetken huokasta + kivaahan se on kierrellä eri paikoissa + pikseliponeilu innostaa taas + piirtäminen inspaa + ideoita hoitamiseen on kunhan oikea löytyis + kameraan saatu ihan mukavia hevoskuvia + hyvä ja pirtsakka olo väsymyksestä huolimatta
|
|
|
Post by Katrin on Jul 6, 2013 21:43:34 GMT 3
+ Pääsen koneelle piirtämään : D + Öö tulin kotiin ja saan taas räplätä kännyy ja kuunnella musaa
- Loma isovanhemmilla loppu liian äkkiä - Pikkusisko sai ison hauen ja mä vain sinttejä ahvenia - En osaa kuvailla millanen päivä tää on...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 7, 2013 19:08:42 GMT 3
- jäin koukkuun kauhujuttujen ja -tarinoiden lukemiseen vaikka en todellakaan haluis niitä katella ja saan traumoja - en oo saanu vielä pakattua matkalle - paperille piirtämistä kuvista tulee ihan kökköjä - kappas, mahaa alko taas pistämään/sattumaan ihan pirusti, liekö jännitystä
+ tuntuu sittenki kivalta se ruottiin ja laivalle lähtö! nam kaikki partyparty-illat <3 + jotain onnea matkassa, taisin löytää (niin ku kukaan uskois) sen just sopivan hevosen, jos Latu mua vielä jaksaa + pääsen matkalla uimaan päivittäin, kiertelee kaupungilla, ostelee kaikkee ja veneilemäänki ihan isolla yksilöllä :3 + ei oo enää niin kuolettavan kuumia päiviä + hyvänlaatuista jännitystä ilmassa + intoa kaikkeen tällä hetkellä, ihan oikeasti + paljonpaljon plussia
|
|
|
Post by Anni on Jul 7, 2013 20:41:13 GMT 3
+ huikee fiilis, loistava festariviikonloppu takana! + vihdoinkin kotona about 6h matkustamisen jälkeen (8
- vähän nuutunut olo matkustamisen takia - kone päätti tökkiä ja menee ikä ja terveys saada festarikuvat järkkäriltä koneelle.....
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 8, 2013 11:20:08 GMT 3
- viimeyönä ei jälleen kerran uni tullut - pelkään ettei Latu ehdi tsekkaa foorumia ennen kun lähen :< - pitää jättää netti viikoks... - hieman tylsiä miinuksia ja plussia täältä päin
+ lähtö jännittää niin hirrrmuisesti >.< + pakkailut osittain hoidettu, vähän myöhästy + huomenna pääsee onneks uimaan, siel on toivon mukaan lämpöset ilmat
|
|
|
Post by Katrin on Jul 8, 2013 11:29:49 GMT 3
+ Mä pääsen uimaan joka päivä jos vaan haluun + Tunnin päästä oon 15 + Ei tarvi leikkii vieraitten kaa kun sisko hoitaa sen + Saan piirtää, räplätä kännyy, kuunnella musaa...
- Kaveri ei pääsekään tulee huomenna "synttärilahjaks" - Muitten kavereitten kyläilyt ei oo täysin sovittu - En taaskaan osaa keksii mitään järkevää : D
|
|