|
Post by emppu on Oct 17, 2009 20:12:49 GMT 3
Joo,kyllähän mä englantia ymmärrän ihan hyvin:) Mutta ei vaan löydy mitään tuon"new topickin"-tapaista ;o Oon varmaan jo tunnin täs istunut ja yrittännyt rämpätä,mutta mä en ymmärrä kyllä et mistä se sitten tehää :/ Siin on vaa sellanen et pystyy luomaan sellasen gallupin tai sellasen ;o Ihme juttu kyllä,alkaa menemää hermot ku en tajua mistä se tehää : DDD No,kai se on vaa jatkettava etsimistä...
|
|
|
Post by Latu on Oct 20, 2009 12:56:17 GMT 3
 Tuolla noin~
|
|
|
Post by emppu on Oct 20, 2009 17:11:46 GMT 3
No ei mikään ihme ku ei löytynyt,kun mulla ei edes näy tuollaista painiketta Tuo "mark as read" ja "new poll" näkyy,mutta tuollaista "new thread"-painiketta ei ole siinä välissä  Vaikka painoin ihan sieltä "Päiväkirjat" niin eipä ollut  Ihme juttu... Mutta sitten kun kokeilin painaa niistä muista,esim."Tärkeää" ja "Yleinen pulina" niin,niissä taas näkyi sitten sellainen  Oonkohan mä nyt painanut jotain,niin että se on iha sekasin? : DDD Ei ymmärrä kyllä... :/
|
|
|
Post by Latu on Oct 22, 2009 20:29:14 GMT 3
En tiedä, minun koneellani kyllä ihan nätisti tuo siellä nököttääpi, ettei vika olisi koneessasi tai nettiyhteydessäsi?
|
|
|
Post by emppu on Oct 23, 2009 17:57:35 GMT 3
No,mä oon nyt kokeillut molemmilla meidän koneilla käydä katsomassa(läppärillä ja pöytäkoneella) eikä kummalakaan sitä näy ;o Kumma juttu kyllä...
|
|
|
Post by Latu on Oct 23, 2009 22:26:58 GMT 3
Sitten en osaa kyllä arvaillakkaan että mikä siinä on, kun meillä kyllä kaikilla koneilla pystyy kirjoittamaan ongelmitta.
Tein nyt sinulle päiväkirjan, että pääsisit kirjoittelemaan.
|
|
|
Post by emppu on Oct 24, 2009 13:34:58 GMT 3
Niin,en kyllä mäkään tiedä mistä johtuu,ku ei kummalakaan koneella näy... : / Oi,kiitos paljon!  ) Pääsenkin sitten tänään kirjoittamaan ekan tarinan  Kiitos tuhannesti.
|
|
|
Post by jen on Nov 7, 2009 23:45:16 GMT 3
Latuu, päivittäissitkö mulle nyt ne hoitopisteet? O.o
|
|
|
Post by Latu on Nov 10, 2009 16:09:24 GMT 3
En ole possulenssultani päivittänyt nyt oikein mitään sivuja, mutta tänään pitäisi päivittyä.
|
|
|
Post by Anni on Nov 10, 2009 16:12:16 GMT 3
Oiiii, ihanaa, huomasin että minut on valittu kookoohooksi. =D *älä kysy*
Haluaisin jonkun kuvan jossa näkyisi Totille ostamani neonvihreät varusteet. ^^ Haluan että neronleimaukseni ikuistetaan!
|
|
|
Post by Latu on Nov 10, 2009 16:37:47 GMT 3
Juu, teenhän minä. ^^
|
|
wolf
Uusi kasvo
|
Post by wolf on Nov 18, 2009 1:13:28 GMT 3
Voisko olla maholista et toi hoitopäiviksissä kun ei ole new thread juttuu niin johtuis käyttöoikeuksista tai jotain? Meinaan mullakaan ei sitä näy niin tuli heti mieleen että voihan olla ettei muilla kun adminilla ole oikeutta luoda siihen osioon uutta topickia? Jostain foorun asetuksista pitäis tietääkseni löytyy joku jutska mistä sellasen asetuksen saa poistettuu.
|
|
|
Post by Latu on Nov 18, 2009 15:36:37 GMT 3
Wolf, minä en ole vielä sinulle ja Markukselle ehtinyt päikkyä tekemään, juuri nyt olin sitä tulossa kirjoittelemaan kun sinun viestisi huomasin. 
|
|
wolf
Uusi kasvo
|
Post by wolf on Nov 18, 2009 15:39:56 GMT 3
Joo siis en toki sitä tarkottanut vaan ihan vaan että jos sinne ei saa kuka tahansa luotua uutta topickia. Tohon empun viestiin siis viitaten, olin vaan laiska enkä jaksanut käyttää lainausta : P
|
|
|
Post by Latu on Nov 18, 2009 16:09:06 GMT 3
Aah, juu, se siis on tosiaankin tuosta kiinni, selvitin asian silloin kun Empun kanssa asiaa mietimme. Mutta hienoa että sinäkin huomasit sen. : ) Minä muuten tein sinulle ja Markukselle tuon hoitokirjan nyt~
|
|