|
Post by emppu on Nov 29, 2009 18:54:15 GMT 3
Hei, ajattelin, että nyt olisi parempi, että Ninnikin saisi hoitajan.Koska mä en kerkeä niin kovinkaan usein kirjoittamaan Ninnille, niin olisi parempi, että joku muu olisi auttamassa.Jos se vaan passaa? Että jos joku kyselee hoitsuja, niin Ninniäkin saisi ehdottaa  Kun en mä tiedä miten mä siitä kaikille ilmottaisin ; DD
|
|
|
Post by Latu on Nov 29, 2009 23:42:30 GMT 3
Alright, merkkailen tiedon huomenissa Nuuhkun sivuille ^^
|
|
|
Post by emppu on Dec 6, 2009 19:13:52 GMT 3
Hei, kirjoitan nyt tänne, kun mun kirjottama viesti tuonne vieraskirjaan ei ilmestynyt sinne 0__o Ellei sitten vieraskirjasi ole moderoitu? Mutta joo, ajattelin nyt tännekkin varmuuden vuoksi kirjoittaa... eli, sopiiko se, että laitoin nuo kommentit musta ja Ninnistä valmennuksissa, niin Ninnin sivuille? 
|
|
|
Post by Sophie on Dec 6, 2009 19:34:38 GMT 3
ot/ ^ mullakaan ei suostu kirjoittamaan vieraskirjaan, jollen etsi koodista(/muista ulkoa ym) vieraskirjan osoitetta, liitä sitä osoiteriville ja sitten siitä kirjoittaa; ei suostu siis iFramessa toimimaan. Eipä muuta, mutta moderoitu se ei ole, itsekin sitä Latulta kysyin 
|
|
|
Post by emppu on Dec 6, 2009 19:37:00 GMT 3
^ Ahaaa, okei : ) Kiitos tiedosta! Kirjoitanki sit aina suosiol tänne, ku on jotai asiaa : DD
|
|
|
Post by Latu on Dec 7, 2009 18:26:59 GMT 3
Emppu ei haittaa, sehän on kai valkkojen tarkoituskin että ne voi lisätä sivuille?  Ja viekkua ei ole moderoitu. Sophie, mistäköhän tuo johtuu, meillä molemmilla koneilla plus koulun koneilla toimii hyvin.  Mikä selain siulla on?
|
|
|
Post by Sophie on Dec 7, 2009 20:27:28 GMT 3
IE 8. Tuliketulla en oo kokeillu enkä kai toisellakaan koneella. Enkä koulun koneilla 
|
|
|
Post by Latu on Dec 9, 2009 11:05:38 GMT 3
Miullakin on IE 8. ...oh lol. En kyllä osaa yhtään sanoa mistä lie johtuu! Vai onko sitten Shinybookissa omat vikansa, se nyt on pitkin vuosia kettuillut aina enemmän tai vähemmän. o__o
|
|
|
Post by Sophie on Dec 9, 2009 17:35:08 GMT 3
Niin, tai sitten on koneet (ärh, en kuitenkaan tarkoituksella yleistä, tämä kone lähinnä) niin outoja. ja muuten, ne shetun kuvat on järjestymässä suht pian; joskus joulun aikoihin
|
|
|
Post by Latu on Dec 9, 2009 20:24:31 GMT 3
Alrighto. ^^
|
|
|
Post by Maiss on Dec 18, 2009 17:15:04 GMT 3
 Tervetuloa Virtuaalitalli Shelyesiin!Talli on täysin piirretty, joten poneja voit hoitaa kirjoittaen ja piirtäen. Shelyes sijaitsee Norjassa, tarkemmin Loofooteilla ja omaa siksi kauniit maastot ja täydellisen paikan hevosharrastukseen. Shelyesissä on asuu tällä hetkellä 13 tuntiponia ja 10 yksityistä. Kauraturpia on shetlanninponeista tilastohevosiin, mutta suurimmaksi osaksi kuitenkin ponit ovat vuonohevosia. Hoitoponeja on vapaana tällä hetkellä 1, joten käy ihmeessä kurkkaamassa, sillä Shelyesin hoitotoiminta on aivan omaa luokkaansa humoristisien hoitajien ja idearikkaiden hevosomistajien kera. Tuntitoiminta on vielä suhteellisen pientä, mutta yleensä löytyy joku sopiva tunti jonne mennä vaikka leikkimään. Muuta toimintaa tallinomistaja Jassu yrittää silloin tällöin pitää ja yksi leirikin on jo tultu pidettyä! Joten kurkkaa Shelyesin maailmaan, ja jää ehkä pysyvästi Norjaan. - Shelyesin porukka ps. sori et laitoin tänne enkä sinne toiseen viekkuun, mut ku tänne meni kuvaki. : D
|
|
|
Post by Juippi on Dec 29, 2009 14:52:50 GMT 3
Jee, nyt tuuletusta kehiin! Netti on palannu, tosin toi toinen kone vähä reistailee (oma läppäri siis..). Tarinoita on tossa tultu kirjoteltuu, ollu ihan mukavan tylsää koko joulun ku ei oo ollu nettii :--( Suoraan taidan mennä kokeilemaan tota läppärii, pääsisin lisäilemään tarinat ja kuvat tonne Konnalle. Terveisiä nettiriippuvaiselta.
|
|
|
Post by Latu on Dec 29, 2009 15:01:22 GMT 3
Alrighto! \o Nyt tosin on miun koneen vuoro reistailla kun FTP ei toimi, eli saan hoitopisteesi päivitettyä vasta sitten kun kun saan sen rullaamaan... 'D
|
|
|
Post by emppu on Dec 29, 2009 17:31:37 GMT 3
Mä oon muute lisänny Ninnin sivuille kuvat sen varusteista ^^ (Mestystä) Tosin, jos sä oot jo ehtiny piirtää Ninnin siihen joulumaaston ryhmäpotrettiin erilaisilla varusteilla, niin ei se mitään ; DDD Sil vois siin olla sitte vaikka vanhat suitset : DDD (tää ei sitten tosiaankaan tarkota sitä, että sun pitää ruveta mitään muuttelemaan!  ...) Mutta joo, ajattelin vaan ilmottaa... : )
|
|
|
Post by Latu on Dec 31, 2009 13:16:35 GMT 3
Juu. ^^ Potretista on lineartit jo valmiina, mutta tein ne käsin joten pääsen jatkamaan vasta kun joulukuusen valot vapauttavat skannerin töpselin. ^^'
|
|