|
Post by Sophie on Jan 3, 2010 19:12:48 GMT 3
Tänne näin tällain OOTEENA, toivottavasti joku jaksaa katella kun aika tärkeää asiaa on. Vähän taukoilen kun oma elämä (juu'u sellasenki oon löytäny<3) vie jonkin verran aikaa ja jaksamusta ja torstaina alkaa koulukin. Kolme päivää viikossa hoidan sitä yhtä rakasta holstein-tammaa, AWW se on ihana ja varsinkin ne kolme päivää viikossa (pe-su) on aika hiljaista, luultavimmin. Täytyy katsella. MUT ei, Nuuhkussa pysyn vaikka millä hinnalla, onhan mulla Eetu ja Ofakin.
|
|
|
Post by Karoliina on Jan 23, 2010 12:21:09 GMT 3
Minun on pakko ilmoittaa, että pitkä tauko olisi nyt poikaa. Syinä koulu ja sen tuomat uudet haasteet, kokeita tulee paljon keväällä ja muutenkin inspis aika maassa. Omalle tallille sitä riittää paljonkin, hoitohevosille ei niinkään.
Palailen max. maaliskuun alussa takaisin kuvioihin ja moikkailemaan Sierraa : )
Laitoin tähän, kun en nyt oikein tiedä, mihin kuuluisi : D
|
|
|
Post by Latu on Jan 25, 2010 22:20:53 GMT 3
Kiitos ilmoituksesta, molemmille! ^^ Ja Karoliina eipä hätiä mitiä, miunkin nää virt. tallihommat on jäänyt aika pirun varjoon kaikkien ohjelmisto-onkelmien kanssa. *hakkaa päätä seinään*
|
|
|
Post by jen on Feb 4, 2010 21:31:18 GMT 3
Hihihi en olis ikinä uskonu, että olisin KH! Omg. :DD Arvatkaa oonko nyt niiiin leija. <3 Mutta mitämitä? Mulle ei luvattu palkkiota. :DD No emmä nyt kyl mitään tartteekaan. Olen ahne, mutta ystävällinen, enkä tuota Latuparalle liikaa homma, kun tuon domaininkin kanssa joutuu tappelemaan. ^^
|
|
|
Post by Latu on Feb 5, 2010 10:56:42 GMT 3
Eiku kyl mää sullekkin jotakin teen jos vaan tahot, nähtävästi unohin kirjottaa vain tuohon sun arvosteluus sen perinteisen lahjarimssun XD
|
|
|
Post by jen on Feb 5, 2010 20:19:26 GMT 3
Njoo, no jos saisin Puuskusta sellasen kuvan, joka kuvaa sen toistapuolta, lutuista ulkomuotoa vastaava ilkikurinen pikkuponi. Eli siis sellainen, että joko se olis jotain reputtamassa meikää jossain pellolla, tai sitten sellainen ''Jos sä nyt luulet, että mä tonne menen, niin mietippä toisen kerran'' taitai sitten sellainen missä humpsahan alas. : D Minkä nyt vaan osaat parhaiten piirtää. ^^
|
|
|
Post by Latu on Feb 6, 2010 17:15:44 GMT 3
Alrighto. : D
|
|
|
Post by jen on Mar 12, 2010 20:05:49 GMT 3
|
|
|
Post by emppu on Jun 30, 2010 12:34:31 GMT 3
Hei ja anteeksi! Mä oon jotenki aivan ollu niin muissa maailmoissa, et Ninnin hoito jäänyt :S Nyt yhtäkkiä sitten muistin kun selasin sähköpostiani ja näin siellä sun kirjottamia viestejä mulle.. Ja nyt on kyllä ilmotettava, että Ninnin saa poistaa tallista. Kun tuon ratsastuksenki lopetin IRL, niin ei ole enää oikein inspiraatiota :S Ja pitäähän sitä antaa tilaa sellaiselle joka oikeasti jaksaa tähän hommaan panostaa  Mutta täälä oli kyllä todella mukavaa ja kiitos siitä! Ja siitä että Ninni sai täälä asustaa  Mun virtuaali hoitaminen nyt vain tuli sinne tiensä päähän  Mutta hyviä jatkoja teille kaikille!  Ja hyvää kesää myös! ~Emppu P.S. Latu muuten, jos olen vielä sun siinä jonossa kun pyysin että ostaisin Ninnille niitä kuvia, niin mut voipi sitten ottaa jonosta pois  Toivottavasti et vain kerennyt niitä ruveta ahertamaan :S
|
|
|
Post by Latu on Jul 2, 2010 11:40:42 GMT 3
Emppu, eipä se mitään. n_n Harrastukset vaihtuu, ja toivottavasti löydät jonkun kiinnostavan tilalle!
|
|
|
Post by jen on Jul 14, 2010 23:04:09 GMT 3
Hahaa, yhytin sut Latu! : DDD Nyt voinkin kysyä, että olisikos mahdollisuutta hoitaa Jätkää? ^^ Ns. vastapaino Puuskulle tuo ravipeli. : )
P.s. Hankkisit freebokin vieraskirjan, se ei kiusaa (ainankaan usein) viattomia ihmisiä kuten minua. : D Olen pitkään yrittänyt saada sinua kiinni, ja sitten vielä rääkkääjä blogisi ei suostu lisäämään kommenttia jossa olisin kysynyt samaa asiaa. : DD
|
|
cidar
Uusi kasvo
Ofan ylpe? hoitaja <:
|
Post by cidar on Oct 31, 2010 9:17:48 GMT 3
Heippa!
Olisikos mahdollista saada Ofa tai Damon hoitohevoseksi? Olen ennenkin hoidellut temperamenttisiä hevosia, eli kokemusta löytyy. <:
|
|
|
Post by Latu on Oct 31, 2010 10:01:31 GMT 3
Aa Jen tökin sua tänään tästä enemmän. Ja ei, en halua tavallista vieraskirjaa koska sitä en todellakaan muista ikinä lukea.... :__D Cidar, haluaisitko Ofaa ruveta hoitamaan? Tuntihevosille aina ensisijaisesti tahdon hoitsut, ja varsinkin Ofan kanssa varmasti moni tarvitseekin vähän apua. : > Kirjoittaisitko itsestäsi pienen tekstin, jonka voisin laittaa hoitajasivulle näkyviin esittelysi kohdalle -samoin voit antaa pienen ulkonäkökuvauksen, että osaisin tehdä näköisesi kuvan. (Tietenkin mikäli vain haluat näköisesi kuvan, voin minä ihan vapain käsinkin sen tehdä : ) Mallia voit katsoa täältä.
|
|
cidar
Uusi kasvo
Ofan ylpe? hoitaja <:
|
Post by cidar on Oct 31, 2010 10:12:21 GMT 3
Hihii, Ofa kelpaa <:
Olen siis cidar, tällainen nuori, jonkun verran kokenut hevostyttö, jolla IRL useampia hoitsuja. Olen hyvin huumorintajuinen, eli kukaan ei saa soittaa mielisairaalaan mikäli näette minut makaamassa jossain hekottaen. Olen hyvä tutustumaan uusiin ihmisiin ja tulen hyvin juttuun vähän kyrmymmänkin tyypin kanssa. Pelleilen usein ja olen (muka) hyvin avulias tyyppi, eli jos löydätte minut putsaamassa muiden hevosten varusteita (Ja Ofan on yhä kuorrutettuna kuralla) Tykkään piirrellä heppakuvia eli saatan piirrellä hoitotarinoihinkin kivoja kuvia. En pure, joten tervetuloa tutustumaan! <:
Ulkonäöltäni olen tavallinen 12-vuotias neitokainen, jolla on lyhyeksi leikatut punertavat hiukset ja silmälasit. Useimmiten minulla on päällä valkoharmaaruudulliset ratsastushousut + pitkähihainen t-paita + violetti toppaliivi.
|
|
|
Post by Latu on Oct 31, 2010 13:18:10 GMT 3
Alrightista, teen sulle nyt heti päiväkirjan, ja kuvan ja esittelyn hoitajasivuille saat vielä tän päivän aikana. n_n Tervetuloa porukkaan mukaan!
|
|