|
Post by Karoliina on Dec 14, 2010 21:41:19 GMT 3
Oi, näköjään entinen Nuuhku noussut taas pinnalle, jipii! Hoitelin silloin joskus vuonna nakki ja muusi teidän Markus - nimistä pilkkuhevosta, en kyllä ny muista, mikä oli rotu ;o Joo, huono muistinen kun olen ;D Eipä näköjään Markus enään täällä lymyile (; Talliin on tullut paljon uusia hevosia ja yllätyinkin todella, kun näin Dream´s Disneyn keikkumassa noiden muiden joukossa. Aluksi yllätyin, itse kun myin kyseisen hevosen tässä parisen kuukautta sitten Dublon - nimiselle tallille. Näköjään tuokin lopettanut toimintansa, eikä sitten ole ilmoitettu mitään (; No, näköjään saanut hyvän kodin ja upeat kuvat<3 Ja Disnin oikea kasvattajahan on Dreamweawer ( dreamweawerr.webs.com/ ) Juu, eipä tässä muuta, pakko tuokin oli tulla kommentoimaan, kun silmään pisti (; Kattelenpa tässä, jos joskus hankkisi täältäkin vaikka jonkun koppuran hoitopolleksi, tai hakisi tallipaikkaa, saapa nähä (; - Karoliina
|
|
|
Post by Latu on Dec 15, 2010 16:12:37 GMT 3
N's Holy Mark myytiin toukokuussa, se sen nykyinen koti on täällä. Meille on itse asiassa syntymässä rp-varsa Markuksesta ensi vuoden puolella. : ) Oh, katsos, korjaankin kasvattajan. Dublonin sivuilla Disnin kasvattajaksi oltiin merkitty Dublon, joten näinpä myös itse merkkasin~ Toki aina hoitajia meille mahtuu, jos nyt aloittaisit niin ehtisit meidän jouluhulinoihinkin mukaan... : )
|
|
|
Post by Karoliina on Dec 15, 2010 22:15:09 GMT 3
Voi hittolainen kun olin huolimaton. Hoidin siis aikaisemmin täällä Sierraa, en Markusta. Miten se silleen ponnahti alintajuntaani, kun tuota kirjoitin? ; o. Kai se johtui siitä, että kuolasin aikoinaan Markuksen perään, ihastuttava ori kun on (;
Voiei, sait ylipuhuttua. Katselen huomenna tarkemmin noita hevosia, jotka kiinnostavat. Itseasiassa olen selannut ne jo monta kertaa, mutta kerta kielon päälle (; Laittelen siis varmaan huomenna jotakin pyyntöä sen ja sen tyylisen hevosen hoitajuudesta.
|
|
|
Post by Latu on Dec 15, 2010 22:26:05 GMT 3
Yay~! : > Odottelen innolla, liekö saadaan sinutkin takaisin kuvioihin, Jen ja Annihan täällä siitä sinunaikaisesta kaartista onkin vielä hoitelemassa.
|
|
|
Post by Karoliina on Dec 17, 2010 19:59:56 GMT 3
Noniin, nyt sain aikaiseksi katsella sopivaa nelijalkaa itselleni. Ihastuin teidän karvakorva Lunniin, eli Geislun frá Nuuhku - nimiseen oriin (: Pakkohan se on tuota kopukkaa kysellä hoitohevoseksi (;
|
|
|
Post by Latu on Dec 17, 2010 20:30:19 GMT 3
Hjaanoa. : > Laittelehan vielä omaa esittelyä hoitajasivun mallien mukaisesti, niin lisäilen sinut hoitajalistaan -hoitopäikyn teen nyt heti~ Plussaa olisi jos kertoisit minulle vähän ulkonäöstäsi sen verran, että osaan tehdä edes suurinpiirtein näköisesi esittelykuvan. : )
|
|
|
Post by Karoliina on Dec 17, 2010 21:38:57 GMT 3
Jepaa, tässähän tätä tulee jos jonkin verran.
Henkilökuvaus
Olen Karoliina, tuttujen kesken Karo. Iältäni olen 16-vuotias, hiukan ujo, mutta omalla tavallani puhelias hölösuu, johon on helppo tutustua. Välillä toki vetäytydyn omaan kuoreeni ja pysyttelen omissa oloissani ja touhuissani, mutta viihdyn myös ihmisten kanssa. Välillä tuntuu, että ymmärrän enemmän hevosia kuin itse kaksijalkaisia lajitovereitani, joten viihdyn nelijalkaisten kanssa eniten. Maastofriikeistä friikein, pakkohan sitä on päästä viilettämään metikössä hevosella tai muuten vain köpötellä rauhallisesti sivupolkuja, uljas kaviokas vierellään. Vannoutunut kasvissyöjä, en koske pitkällä tikullakaakaan eläinten lihaan.
Ulkonäkökuvaus
Ulkonäöltäni olen mustahiuksinen, noin keskipitkät hiukset omaava tyttönen, varustettuna sivuotsiksella. Olen noin 159cm pitkä, hoikka ja rennosti pukeutuva, päällä yleensä muutama muodin mukana kulkeva vaate tai sitten pelkät perusvaatteet. Sinisilmäinen ja huolitetulla meikillä varustettu. Kesällä tyydyn toppeihin, capreihin ja ratsastaessa beigeihin, kokopaikkaisiin ratsastushousuihin. Myös t-paidat ja mikrot + leginssit ovat yleisiä. Jalassa yleensä joko mustat tai viininpunaiset tennarit. Olkoot sää tai vuodenaika mikä tahansa. Ratsastaessa joko mustat ratsastussaappaat tai ruskeat ratsikengät. Talvella yleensä musta toppaliivi tai harmaa tallitakki, jonka vasemmassa olkapäässä on kultaisen hevosen pää. Pidän hiukset yleensä kahdella, löysällä letillä tai korkealla nutturalla, jättäen otsatukan eteen.
---------------- Kyseiset kuvaukset ovat kyllä joskus vuonna nakki ja muusi tehty, mutta enpä jaksanut tehdä uutta, kun vanhatkin löytyivät toisen tallin foorulta vielä, jossa aikoinaan hoidin (:
|
|
|
Post by Latu on Dec 17, 2010 22:56:01 GMT 3
Kiitos, katsotaan josko saan sinut jo tänään päivitettyä hoitajalistalle. :>
|
|
|
Post by Jenla on Dec 21, 2010 14:37:12 GMT 3
Haha Jenla käyttää hyväksi Latun pula. :--D No tulin nyt kauppaamaan. Itku. Joo, luin tosta sun tuntiheppa pulastas, ja mulla olis muutama suokki mahdollisesti ratsastuskouluun. :> No ei sua varmaan mitkään suokit kiinnosta, mutta ainapaha voi yrittää. Eiku hei, siellähän oli yks issikkakin. :> Siis näitä katseles; Manna frá Varoc, Mimmi ja Piemonte's Hally Darling. (Wohoo, suokki englannin kielisellä nimellä. Älä mua syytä) : D forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=1179434&t=1130530
|
|
|
Post by Latu on Dec 21, 2010 19:42:11 GMT 3
Katselen, katselen, tänään onneksi saatiin eläkeläisapua siihen asti että Anna ja Disni palaa mammalomalta, ja Kaukorakas KND (varmasti riemukkaan Railan muistat Nuuhkusta...) sekä ex-ravurilöydökseni, josta ei tosin tuntiratsua heti tule mutta tallipaikan se silti vie... Mutta jos jotakin kiinnostavaa löydän niin ostan! n_n
|
|
vivie
Vakiovieras

|
Post by vivie on Dec 23, 2010 11:12:37 GMT 3
Meiltä Piikevästä pitäisi tuntiponeja vähentää, kun alkaa tulla ahdasta.. Jos sinua joku/jotkut mahtaisi kiinnostaa? Ainakin Haribo Raj, Matilda, Im Cute n Cool, Sonnenblüm RDN ja Glorious ovat myynnissä, muistakin voidaan neuvotella (; + Varsat Peter Pampan (pv) & Lennon Liimaletti (suokki) voisin myydä, vaikket kyllä näytä lisää vauveleita kaipaavan : DD www.rausku.org/piikeva/hevoset/vivie(pahoitellen mainostamista..)
|
|
|
Post by Latu on Dec 23, 2010 12:54:05 GMT 3
Kiitos tarjouksesta. Harkitsen asiaa, olen aika nuuka nyt mikä uusiin hevosiin tulee. Mutta jos joku löytyy niin ostan. n_n
|
|
|
Post by Karoliina on Dec 23, 2010 14:51:17 GMT 3
Pieni kysymys, liittyen Kapun päiväkirjaan. Elikkä, teetkö tammalle oman päiväkirjan, vai miten? (: Kun on tässä kauhea inspiraatio kirjoitella kokoajan, niin olisi mukava päästä kirjoittelemaan tammarouvalle (;
|
|
|
Post by Latu on Dec 23, 2010 17:55:55 GMT 3
Ah, hyvä kun sanoit koska en tajunnut lainkaan... :'D Muutan vain Lunnin päiväkirjan Kapun kirjaksi, juuri nyt, hetko~
|
|
|
Post by Juippi on Jan 1, 2011 23:23:42 GMT 3
Oi, ihastuin Orioniin hirmuisasti (8 Rapsutuksia hälle ja muille hepoille! Tässä on omat kiireet vieneet mennessään niin etten ole saanut sähköpostia lähetettyä. Tässä ennen tammikuun puolta väliä ois tarkoitus valita joku ihana heppa tuoduksi tänne (en osaa päättä kenet tuon d:). Juu, mulla on joku pakkomielle tän Latun tallin suhteen.
|
|