|
Post by Latu on Feb 24, 2011 21:54:02 GMT 3
Annun omat sivutKutsutaan: Annu(pannu) Syntynyt: 3.1.2011 Sukupuoli: tamma Rotu: ratsuponi Säkäkorkeus: kasvaa vielä väri: ruunivoikko Koulutustaso: opetetaan ajolle Kasvattaja: Latun Talli Omistaja: Latun Talli Hoitaja: Cami, joka myöskin kirjoittaa päiväkirjaan
|
|
cami
Uusi kasvo
|
Post by cami on Mar 1, 2011 20:23:56 GMT 3
Eka hoitopäivä
Kävelin lumista tietä kohti tallia. Oli kivan aurinkoinen mutta kylmä päivä. Astuin sisälle talliin ja lämmin ilma tulvahti kasvoilleni. En tuntenut täältä oikeastaan ketään ja ajattellin mennä suoraan taukohuoneeseen. Kävelin taukohuoneen ovelle ja avasin oven. - Mooi. Sanoin pirteästi, kun huomasin, että siellä olikin jo toinen tyttö. - Moi! Tuli vastaus huoneesta. Iloisen näköinen tyttö käveli minua kohti. - Mä oon Chessi, tyttö esittäytyi. - Mä oon Camilla, voit kutsuu Camiksi. Sanoin Chessille. - Aaa, säkin oot uus hoitaja? Chessi kysyi iloisesti. Nyökkäsin ja Chessi kysyi lähtisinkö hänen kanssaan harjaamaan poneja. Suostuin ja lähdimme hakemaan harjoja. Kävelin reippaasti Annun karsinaalle harjat mukanani. Annu karsoi minua suloisilla silmillään karsinassa. - Moi, mitäs kuuluu? Juttelin Annulle ja etsin riimua. Kun löysin riimun laitoin sen ponin päähän.Otin harjalaatikosta harjan ja aloin harjaamaan Annua. Annu tuijotti uteliaana minua. - Noh! Naurahdin kun se tökkäsi minua vähän reidestä. Silitin ponin turpaa ja jatkoin harjaamista. Eipä mennyt aikaakaan, kun poni tökkäsi minua uudestaan. - Höpsö. Nauroin vieläkin. Silittelin ja juttelin hetken sille ja jatkoin harjausta. Puhdistin vielä kaviot, mikä oli helppoa. Otin riimun pois ja harjasin Annun pään. - Onkos täällä valmista? Chessi tuli karsinan ovelle. - Joop, vastasin reippaasti ja silitin pikkuista. Veimme Chessin kanssa harjat paikoilleen ja menimme taukohuoneeseen. Juttelimme kaikenlaista ja Chessi esitteli minulle vähän hoitsuaan Nepaa. Kiertelimme tallia ja tutustuimme heppoihin ja talliin lisää. - Sä hoidat siis Annua? Chessi kysyi kun pysähdyimme Annun karsinan kohdalle. - Joop, hymyilin ja kurkistin katsomaan Annua, joka napitti minua niillä yli-ihanilla silmillään. Katsahdin nopeasti kelloon. - oho. Mun pitää mennä, nähdään ! Huikkasin Chessille ja lähdin kipittämään nopeasti tallin pihaan, jossa isäni odotti minua kärsimättömänä.
|
|