|
Post by Latu on Aug 5, 2011 15:08:43 GMT 3
Pistetääs aivoriihi pystyyn: millaisia parannuksia tai muutoksia te hoitajat/yksärit/kävijät haluaisitte? Tahtoisin kovasti tehdä tallista entistäkin mielenkiintoisemman, ja miusta paras tapa siihen on se että te, rakkaat ihmiset, kerrotte millaiseksi tämän paikan tahtoisitte. : ) Näitä harkitaan: - Hoitajat saavat uudet esittelyt itselleen sekä paremmat kuvat. Uudenlainen palkitsemissysteemi olisi myöskin mukava, eli hoitajat saisivat kerätä itselleen eräänlaisia ansiomerkkejä.
- Vuoden lopussa annetaan enemmänkin titteleitä kuin pelkästään vuoden hoitaja.
- Piirustus/kirjoituskilpailu.
- Tallin oma lehti?
|
|
vivie
Vakiovieras

|
Post by vivie on Aug 10, 2011 10:56:57 GMT 3
itellä ei tule muuta mieleen, mutta samalla kun palkitaan vuoden hoitaja vois jakaa muitakin "palkintoja" (:
esim. vuoden kouluratsastaja jne.
|
|
|
Post by Latu on Aug 10, 2011 11:33:35 GMT 3
Toi vois oikeestaan olla tosi kiva idea -nythän heitin jo noi kisaaja- valmentautuja jne. ansiomerkit, mutta ehkä sitä voisi palkita myöskin sen ahkerimman koulu- esteratsastajan (tms.) vuoden lopussa. :>
|
|
vivie
Vakiovieras

|
Post by vivie on Aug 11, 2011 12:01:24 GMT 3
Tallilaisille vois kans järjestää jotain tarina - / piirrustuskilpailuja tai jotain muuta sellasta (: Paras tai parhaat sais sitten jonkun kivan palkinnon : D
|
|
Kaori
Kävijä

Luffi <3
|
Post by Kaori on Aug 11, 2011 15:04:17 GMT 3
Semmonen kisa vois olla kuvakisana mukava, että hoitajat/omistajat piirtää itse kuvan hoitohevosestaan/omasta hevosestaan (Latu sie et sit saa osallistua, muuten menee epäreiluks  ) ja Latu arvostelee, arvostelemaan voi toki tulla muitakin. Joku kiva palkinto, esim. Latun piirtämä nopea kuva hoitajasta hoitohevosensa kanssa (tai omistajasta oman hevosensa kanssa) tai vastaavia... Lisäks jonkin sortin tallilehteä vois alkaa tekemään, eli otsikoksi joku lehden nimi ja sitten me kirjotettais foorumille juttuja lehteen, joku tulostais ja tekis lehden sivut ja skannais ne/kirjottais ite ja skannais. Lehteen vois tulla hoitajien, omistajien ja Latun piirtämiä kuvia, ja jonkin sortin haastattelusarja (jossa joka henkilö tallista käydään läpi) vois olla lehdessä, eli henkilöltä kysytään kysymyksiä ja hän vastaa. Okei, läpimätä idea, mut kuitenkin 
|
|
|
Post by Latu on Aug 11, 2011 15:36:40 GMT 3
Vivie ja Oona, toi kilpailuidea on pirun hyvä, outoa etten ole ikinä ajatellutkaan tuollaista. Nyt kun ehdotuksen kuulin niin mikään ei sopisi Latun Talliin paremmin kuin piirustuskilpailu! Pitänee alkaa tuumimaan sitä...
Lehtikin voisi olla ihan kiva idea, mutta pelkään pahoin että se ei olisi kovin pitkäikäinen. Johtuu varmasti lähinnä siitä, että ihmiset eivät ehkä jaksaisi kirjoittaa siihen -no, jos innokkaita löytyisi ja lehti ilmestyisi tarpeeksi harvoin, niin ehkä se onnistuisikin?
|
|
Kaori
Kävijä

Luffi <3
|
Post by Kaori on Aug 11, 2011 15:40:08 GMT 3
Jos lehti ilmestyisi harvoin, saattaisi olla ihan hyväkin idea, kiitoksia  kun ei tullut mieleen. Se voisi ilmestyä aina välillä, tarkkoja päivämääriäkään ei tarvitsisi olla- vaan joku topa, johon kirjoitetaan juttuja, ja kun todetaan, että juttuja on tarpeeksi, voi lehden aloittaa.
|
|
|
Post by Latu on Aug 11, 2011 15:53:40 GMT 3
Okei TOI oli hyvä heitto -miksipä ei? Musta olis kyllä sairaan kivaa tehdä lehteä, oon vaan niin laiska kirjottelemaan ja siksi se onkin aina vähän jäänyt se virtuaalilehen tekeminen... mutta jos hoitajat kirjoittelisivat siihen miun avuksi, tekisivät kuviakin jne. Niin se olis oikein oiva juttu. : )
|
|
Kaori
Kävijä

Luffi <3
|
Post by Kaori on Aug 11, 2011 16:04:27 GMT 3
Kiitoksia  Mie ainakin kirjoitan ja kuviakin teen, josko saatais muutakin porukkaa innostumaan ;D
|
|
jade
Uusi kasvo
|
Post by jade on Aug 11, 2011 22:08:28 GMT 3
Mäkin oon kyllä innokkaana mukana kirjoittelemassa ja piirtelemässä, jos lehti vain järjestetään! 
|
|
Kaori
Kävijä

Luffi <3
|
Post by Kaori on Aug 12, 2011 7:22:30 GMT 3
Kiitoksia, Jade  Eli osallistujia olisi tällä hetkellä kolme??
|
|
vivie
Vakiovieras

|
Post by vivie on Aug 12, 2011 11:34:26 GMT 3
Minä voisin myös avustella lehden kanssa (;
|
|
|
Post by Latu on Aug 12, 2011 15:08:55 GMT 3
Tällä hetkellä neljä osallistujaa, alkaa näyttää jo hyvältä! : D Tosin uskoisin että lehtitöpöön saisi kuka tahansa käydä heittämässä juttua jos vain huvittaa, mutta hyvä tietää että löytyisi joitakin "vakkari-innostujia"! Mä oon oikeestaan aika innoissani tästä ideasta...
|
|
Kaori
Kävijä

Luffi <3
|
Post by Kaori on Aug 14, 2011 16:31:00 GMT 3
Hieno juttu että osallistujia saadaan  Tuossa tein ajankuluksi Luffin hoitotarinan loppuun. Tarinat viivästyvät joka toinen viikko, enkä ole paljoa koneella, koska olen isälläni eikä minulla täällä ole omaa konetta  suht aktiivinen haluan kuitenkin olla
|
|
|
Post by Mira on Aug 15, 2011 18:00:12 GMT 3
Tässä nyt en kummempia uudistuksia kaipalisi, mutta tilojen sekä tallialueen pohjapiirustukset eivät olisi pahitteeksi, saisi vähän enemmän käsitystä minkälaisissa tiloissa sitä sitten käyskennellään.
& Minuakin kiinnostaisi ihan aikalailla tuo lehtijuttu, kun oikeissakin lehtitöissä olen satunnaisesti käynyt. Toteutus olisi vain aika hankalaa, luulisin.
|
|