|
Post by Latu on Aug 25, 2011 17:37:00 GMT 3
omat sivut Kutsutaan: Huntti Syntynyt: 29.5.2011, VHKR Sukupuoli: ori Rotu: islanninhevonen Säkäkorkeus: kasvaa väri: tummanruunikonkirjava Koulutustaso: Koulutetaan Kasvattaja: Latun Talli Omistaja: Latun Talli Hoitaja: Nea, joka myöskin kirjoittaa hoitokirjaan.
|
|
Nea
Uusi kasvo
|
Post by Nea on Aug 27, 2011 19:02:23 GMT 3
Kävelen hiekkatietä pitkin, joka johtaa Latun tallille. Hymy on matkan varrella noussut naamalleni sillä olen juuri saanut uuden hoitohevosen; islanninhevosvarsan. En saa sillä vielä oikein tehdä mitään, mutta olen kuitenkin tyytyväinen siitä, että hoidan sitä. Sen nimi on Hundur frá Nuuhku, joka tarkoittaa koiraa. Sen kutsumanimi on Huntti, mikä ei minua häiritse. Kun olen sen kuvia katsonut, olen rakastunut siihen totaalisesti.
Pian näen tallirakennuksen kohoavan edessäni. Kävelen sinnepäin, ja huomaan keltaisen omakotitalon, sekä pari muuta punaista rakennusta. En tiedä mikä niistä on islanninhevostalli, sillä en koskaan ole täällä käynyt. Pihalla kävelee tummatukkainen tyttö joka hymyilee leveästi jollekin, en tiedä mille. - Hei, voitko auttaa! huudahdan tytön perään, joka kääntyy, ja odottaa tulemistani. Käveltyäni hänen luokseen avaan suuni ja harpon sanoja pääni sisällä. - Mä en tiedä missä issikkatalli on, ja mulla on sieltä hoitohevonen. Voitko auttaa mua Huntin löytämisessä? - Vai että Hunttii hoidat? Se on söppänä. Se on nyt tarhassaan mamman kanssa, mä voin hakee sen sun kanssas, että mammakin pääsee sisälle. Nyökkäsin ja seurasin tyttöä. Kävelimme sisään rakennukseen,
(Jatkuu - anteeksi, nyt on kiire enkä saa tätä tallennettua mihinkään tällä koneella. :<<)
|
|