|
Post by Katrin on Jul 5, 2013 23:43:30 GMT 3
Juoksutusta uudella tavalla ~ 12.7.Kuva, clickTänään jätettiin apuohjat pois ja laitettiin satula selkään, saapi hiljalleen totutella painoon. Alun tuumailun jälkeen alkoi vastaan hangoittelu, mutta poitsu rauhottui äkkiä. Katossa, täs on varjot oikein päin. Nyt myös loppuu tää ennakkoon laittaminen, eletään 5. päivää ja 12. päivän merkintää lisäilen päikkyyn... Cx Katrin ♡ Luke 30 HM// Kommentoin nyt tähän taas yhteisesti kaikista viesteistäsi että huh huh kun olet ollut ahkera hoitaja! Voit lisätä meriittilistaasi plakaatit "aktiivinen" sekä "taiteilija". ;) - Latu
|
|
|
Post by Katrin on Jul 24, 2013 9:53:06 GMT 3
Ensimmäisen ja viimeisen kerran ~ 24.7.2013 Ensimmäisen ja viimeisen kerran. Olin tänä aamuna karsinassa totuttanut Luken ratsastajaan, niinkun näkyy. Olin sen selässä ensimmäisen, ja myös viimeisen kerran. Kolmivuotias Luke on nyt valmis ratsukoulutukseen, ja jätän sen Latun ja Tuulin hoidettavaksi. Nyt minulla alkaa loma, ja lomani jatkuu niin kauan kun oma tallini on valmis. Työni loppuivat Newerrassa. Laitoin hevosiani myyntiin. Elämä muuttuu, nyt vain hyvään suuntaan. Tulevaisuus. Oma, pikkuinen talli rakennetaan isovanhemmiltani perimän maatilan läheiseen metsään. Sinne pääsevät asumaan kolme minulle rakkainta hevosta, mutta tyhjää tilaa jää paljon. Kuudelle. Tämä on siis viimeinen kertani Latulassa, saatampi joskus piipahtaa katsomassa Lukea, saa nähdä miten kerkiän lukion ohella. Mutta tältä erää näkemiin, tämä neiti lähtee nyt lomalle. Katrin ♡ Luke 31Lopettamisen syistä osa näkyy pulinoissa, mutta kiitos kaikille ja etenkin Lukelle, josta tulee vielä taitava poika. Huom, se on koulutettu ajolle vaikkei siitä paljoa ollut asiaa ^^ Ja siitä on puoli vuotta aikaa kun eksyin v-talleille. Ihana harrastus <3
|
|