|
Post by Anni on Nov 26, 2009 11:40:34 GMT 3
Millä virtuaalitalleilla olette hoitaneet ennen kuin tulitte Nuuhkuun, minua kiinnostaa jos oltaisiin joskus oltu samoilla talleilla.
Minä aloittelin joskus ajat sitten Golden Horsessa, sitten olen ollut Pikku-Apilaniityn tallilla ja pidin taukoa. Nyt tulin Nuuhkuun Totia hoitelemaan.
|
|
|
Post by Sophie on Nov 26, 2009 12:37:14 GMT 3
Wää, muokkailen. Nykyään käyn siis täällä Nuuhkussa, Varpusuossa (njaa, aika kuolleella linjalla kyllä), varmaan jossain vaiheessa pian valmistuvalla Juipin tallilla, jonka nimi siis on Uniikki. Omaa tallia olen väsäilemässä (ostinkin Latulta at:jä sinne) ja välillä kai pitäisi käydä muutamassa muussakin paikassa. Seppeleessä siis edelleen hengailejen ja Pt Flienissä ratsastan silloin tällöin entistä hoitohevostani, joka muutti Seppeleestä Flieniin 8) Paljoa periaatteessa mulla ei oo hoidettavia. Ja onhan mulla sitten vielä tohon päälle yhellä tallilla 2 omaa hevosta, mut eei, ei ne saa oikein hoitoa :DDD Lähinnä kisailen.
+ Ainiin, Simora (:
|
|
kukka
Uusi kasvo
Tipun onnellinen hoitaja <3
|
Post by kukka on Dec 5, 2009 14:08:14 GMT 3
Oon hoitanu aika monilla talleilla jotka on jo kuollut ja kuopattu, edes nimiä en muista.. Seppeleessä hoidin ja oli siellä yksärikin mukana 
|
|
|
Post by Latu on Dec 5, 2009 16:56:31 GMT 3
Mie olen hoitanut vain yhdellä tallilla, jolla aloitin v-harrastukseni. Tallin nimeä en muista, mutta hoitsu oli sh-ori Rommi-Rusina. Muistan miten opettelin sen tietoja ulkoa.... : ) Kaikki muut paitsi mie on tuntunut olleen Seppeleessä.  Mie en ole sinne vielä kunnolla eksynyt, tulee siellä niin jumalattomat alemmuuskompleksit niin piirrosten kuin tallin itsensäkin kanssa, että en viitsi mennä itseäni sinne kiusaamaan. ^^'
|
|
|
Post by Sophie on Dec 5, 2009 17:27:02 GMT 3
^ mun mielestä sun ei tarvi yhtään ajatella olevas huonompi piirtäjä/tallinpitäjä kuin Anne, jokanen piirtää eri tavalla ja omalla tyylillään  Jootäoliaikaofftopic.
|
|
|
Post by emppu on Dec 5, 2009 18:05:46 GMT 3
Mä oon ollu hoitamassa ennen Nuuhkua niiiiiiiin monella tallilla, etten mä edes muista niitä kaikkia : DDD Mutta kävin ennen Nuuhkua Vaahteratomussa, jossa Ninnikin asusteli jonkun aikaa : ) Eli nimeltä muistan vain Vaahteratomun : DD
|
|
Alina
Uusi kasvo
|
Post by Alina on Dec 5, 2009 23:11:55 GMT 3
Mun ensimmäinen hoitoponini oli siskon groups-tallilla, välillä ikävöin noita aikoja kun olin pieni. (: 2005 siis aloittelin, eikä tuon jälkeen ole ollut hoidokkia ennenkuin eksyin sitten Seppeleeseen.
Nyt mulla on kolme hoideltavaa > Geisla, oma poni Flienissä ja hoitoponi Seppeleessä.
Ja Latun on ihan turha miettiä mitään alemmuuskompleksia, mä kadehdin sun piirtotaitoasi ihan samalla tavalla kuin Annenkin. Don't worry, be happy. n_n
|
|
|
Post by Latu on Dec 6, 2009 12:38:08 GMT 3
^Totta kai aina omia töitä on helppo mollata, kyl mie tiiän että osaan ihan tarpeeksi hyvin jos kuvitustöitäkin saa, mutta en mää vaan osaa löytää omista töistäni niitä hyviä puolia. Pikku angstilapsi olen siis. :'D
|
|
kukka
Uusi kasvo
Tipun onnellinen hoitaja <3
|
Post by kukka on Dec 7, 2009 21:49:29 GMT 3
Haa mäkin muistan mun ihka ensimmäisen hoitohepan  silloin joskus vuonna 2005, milloin en tienny mistään mitään. Se oli puoliveritamma ja nimeltään Camilla. Hoidin tammaa melkein jokapäivä ja omasta mielestäni pitkiä tarinoita ja muutenkin. Sitten yhtenä päivänä kun olin menossa tammaa hoitamaan, sivuilla luki vain että talli lopettanut. Melkein itkin kun olin jo niin rutinoitunut tammaa hoitamaan. Ainiin, ja sitten seuraava hoitsuni oli varmaankin Pony Gardenissa ja sitten seuraava oli jossakin arabitallilla missä hoidin kimoa aasi tammaa, mikä oli vielä nuori ja jota 'koulutin'  Nämä kaikki tallit lopettivat, muuten hoitaisin niissä varmaan vieläkin x) ^Ja Latuu, sietäisit olla ylpeä kun piirrät noin hyvin <3 sä toimit mulle roolimallina mun virtuaalielämässä!
|
|
|
Post by Latu on Dec 9, 2009 11:02:09 GMT 3
Kukka apua, virtuaaliposkeni punastuvat virtuaalipunaan. XD
|
|
|
Post by jen on Feb 15, 2010 20:20:18 GMT 3
No, meikä on hoitanut joskus jossain Siitostalli (?) Seasonissa, sitten oli joku, jonka nimeä en muista, sitten olen ollut Nuuhkussa ja sitten uudessa Nuuhkussa. : D Jajaja, no en muista. Ehkä olen jossain muallakin, ehkä. : )
|
|
bet
Uusi kasvo
|
Post by bet on Jun 9, 2010 16:52:08 GMT 3
Mie olen hoidellut nyt Talli Kukkulassa, Virtuaalitalli Zardassa aika kauan, ja tällä hetkellä hoidan Hopearinteessä, ja Adinassa. Täältä Nuuhkusta nyt kaipailisin hoitsua, mutku ei ole vapaata!  Tarinoita haluaisin kirjustaa, mutta kun ei viitsi yhdellä tallilla kymmenen kertaa päivässä hoitaa. 
|
|
cidar
Uusi kasvo
Ofan ylpe? hoitaja <:
|
Post by cidar on Oct 31, 2010 14:49:53 GMT 3
Hoitanut olen Zakamoorissa, täällä, Houdanissa (lopettanut), Pihlajamäellä, Piimäellä, Taikurissa, Halipulassa ja Nopassa.
|
|
|
Post by chao on May 3, 2011 22:43:49 GMT 3
Outch, pahan pistit. Hoitanut olen 300:lla (ainakin) eri tallilla aikojen saatossa, mutta viime vuosina Seppele ja Artsin ravitalli on olleet aikalailla ainoat. Jotenkin innostus Seppelettä kohtaan on laskussa ja Arselaan ei löydy - vielä ainakaan - inspistä kirjoitella.
Sitten eräänä päivänä päädyin pikseliponien ircissä latun blogiin ja sen kautta Latun tallille, jota muutamat päivät tutkittuani ihastuin ja vihastuin ja päätin pyytää hoidokkia. Ja tässä nyt sitten nökötetään. : DD
|
|