|
Post by veera on Mar 30, 2013 12:06:22 GMT 3
Eipä mulla sen suurempaa yksittäistä ideaa ollut, voisin vaikka Latulasta kirjoitella yleistä juttua joka lehteen, esim "Latulassa tapahtuu" johon sitten kaikkea latulan ajankohtaisista tapahtumista yms. 
|
|
|
Post by Latu on Apr 1, 2013 22:01:36 GMT 3
Niin, se olisi kyllä hyvä idea, ainoa ongelma on vain se ettei lehden tarkemmasta ajankohdasta ole tietoa -ajattelin että kun homma kuitenkin aika verkkaisesti etenee, niin lehti ilmestyisi 1-2 kertaa vuodessa ja sisältäisi sitten vaikka vähän enemmänkin asiaa. C: Kuluneen (puolikkaan) vuoden kohokohdista voisi kyllä kirjoittaa jotakin tiivistelmää, jos nyt kuviteltaisiin että lehden deadline olisi kesäkuun lopussa niin siihen asti kaikki vähän erikoisempi mitä tallissa onkaan tapahtunut voisi olla hyvä laittaa ylös, esimerkiksi vaikkapa Gazan kuolema tai se jos Tipu nyt saisi KRJ-laatispalkinnon... 8)
|
|
|
Post by suvi on Apr 1, 2013 22:12:55 GMT 3
Mitäs jos sä Latu kirjottelisit sinne lyhyitä juttuja hepan koulutuksesta?
|
|
|
Post by Latu on Apr 1, 2013 23:34:06 GMT 3
Hyvä idea! Mie aloittelenkin jo tässä kirjoittamaan ylös juttuja, jos kesäkuussa saisi sitten lehden tosiaan julkaistua. C:
|
|
|
Post by suvi on Apr 1, 2013 23:56:57 GMT 3
Kivaa, ootan innolla! 
|
|
|
Post by Latu on Apr 2, 2013 14:01:40 GMT 3
Miulle voi tosiaan laittaa yksityisviesteillä matskuja ihan milloin vain haluaa, jos joku vaikka tahtoisi alkaa kirjoittamaan jonkinlaista jatkotarinaa niin olisi aika muikeaa. Oikeastaan, mitäs sanoisitte jos lehteen tulisi tarina jota jokainen vuorollaan jatkaisi, sellainen improvisoitu tarina jota jokainen keihttää omaa suuntaansa. : >
|
|
|
Post by suvi on Apr 2, 2013 15:06:52 GMT 3
Kokeiltiin tota ideaa 11 vuotiaina luokan kanssa, päädyttiin siihen että perheenisä löi varpaaseen kirveellä ja se jäi nahasta roikkumaan.
Voisi olla ihan hyvä idea, kunhan katot aina että on järkevä. Myöskin juoni voisi olla valmiina, esim. porukalla suunniteltu täs topas tms.
|
|
|
Post by Latu on Apr 2, 2013 17:28:05 GMT 3
No joo, miusta tuntuisi että riittäisi jos tekstin vain tarkistaa ennen lehteen pistämistä, ettei ihan höpölöpöä siitä tule. : D Juonettomuus olisi toisaalta miusta ihan houkuttelevaa, koska siinä tulee se jännitys ettei oikeastaan kukaan tiedä mitä tapahtuu. :"D
|
|
|
Post by erica on Apr 2, 2013 18:09:18 GMT 3
Ai te kuitenkin herätitte tämän henkiin? :'D
Meikä voisi ehdottomasti kirjoittaa jonkinlaista tekstiä, vaikka rotu- tai talliesittelyjä tai jotain semmoista yksinkertaista. Eniten ehkä juuri noita rotuesittelyjä, varsinkin niistä roduista joiden edustajia Latulassa asuu niin olisi jotenkin talliin liittyvää ja voisi vaikka niiden kuviakin laittaa esille juttuun. : )
//Muoks: Ja novelleja kans vois meikä kirjoittaa tai jotain. : )
|
|
|
Post by suvi on Apr 2, 2013 20:18:14 GMT 3
Latu, aloita sä kuitenkin se tarina, että saadaan kunnon idea ja hahmot. Mä voin osallistua kirjoittamiseen, varmaan useampi pieni pätkä kun kännyllä kirjoitan.
|
|
|
Post by Latu on Apr 8, 2013 22:43:48 GMT 3
Erica, kiva juttu että oot tulossa messiin! Mie itse asiassa olen jo colorado rangerista väsäämässä rotuesittelyä, mutta talliesittelyt voisivat olla todella kiva lisä, varsinkin jos mukaan saisi vielä omistajan haastatteluakin! : ) Tein tänään junassa tylsyyksissäni listaa kaikesta mikä tallilehteen sisältyisi, ja mietin justiinsa että voisi haastatella vaikkapa Golden Horsen Ainoa ja esitellä samalla tuota legendaarista, pitkäikäistä ratsastuskoulua joka myöskin Latulaa silloin alkuvuosina innoitti. Aino on hyvä ja kiva tyyppi, joten tahtoisitko ottaa esittelyn tekemisen ja hänen haastattelun hommaksesi? C: Jeps, voinhan mie sen tehdä~ Laittelin tuossa etusivulle suunnitelmaa lehden sisällöstä sekä ajattelin että jos tähdättäisiin niin että lehden voisi julkaista viimeistään 10.6?
|
|
|
Post by suvi on Apr 8, 2013 23:00:31 GMT 3
Mulle sopii toi päivä, ja musta saa ainakin laittaa juttua jos muut ei haluu. Itse piirtelen mahdollisesti niitä sarjiksia käsin ja kuvaan sitten kännylläin jos vain kelpaa. Voisikohan jatkotarinaa kirjoittaa useampikin samaan numeroon, vaikka että sä kirjottelet tässä kuukauden sisällä alotuksen, seuraavalla on kuukauso aikaa jne, saahaan vähän pidempikin. Niitä voisi sijoittaa pitkin lehteä, ei pötlöön vaan osiin. Sorge nää mun kirjotusvirheet... ;D
|
|
|
Post by Latu on Apr 8, 2013 23:06:22 GMT 3
Toihan on hyvä idea! Jos tässä nyt tällä viikolla kirjoittaisin sen aloituksen, niin voisin lähettää sen siulle jatkettavaksi? 8>
|
|
|
Post by suvi on Apr 8, 2013 23:11:02 GMT 3
Soppiihan tuo. Sä sit korjaat mun näppäilyvirheet  Puhelimella niitä tulee:) Toisaalta, luin kerran tekstiä missä sanan eka ja vika kirjain oli aina oikein mutta muut sekasin. Ihan hyvin ymmärsin  Eism. Kriojtiettu vhään sakeisin mtuta hviyn yärmymrs tiimoi 
|
|
|
Post by Rosanna on Apr 9, 2013 7:40:15 GMT 3
Minäkin nyt innostuin tästä, mutta en yhtään tiedä mitä tämmöseen lehteen voisi tehdä :D Mää voin piirtää tai kirjottaakkin jotain juttua kun aikaa löytyy :)
|
|