|
Post by Latu on Feb 12, 2013 20:27:17 GMT 3
Mikä päivässäsi tänään oli hyvää? Entä huonoa? Nyppiikö vai tekeekö mieli leijua hienoista hetkistä? Tässä olisi tilaisuus. >;)
- Autosta losahti rengas ja jäin kaupunkiin jumiin koko päiväksi, auton ollessa jumissa maksullisessa parkissa... - Minulla ei ole turvakenkiä, vaikka tänään olin ihan varma että käyn ne ostamassa. - Tunnen olevani hirveän huono piirtämään. - Olen lihakseton, pallomahainen tikku koska en tänäänkään saanut aikaiseksi että kuntoilisin.
+ Kerran vuodessa teen uroteon ja käyn ostamassa uudet housut. Tänään oli se päivä. Eipä tarvitse taas vuoteen raahautua vaatekauppaan. :P + Tuntematon, nätti tyttö katsoi perään kaupungissa ja hymyili kun katseet kohtasi, hymyilin takaisin. Yritin löytää hänet uudestaan, mutta nyyh. + Pääsin lopulta oman auton kanssa kotiin, joten loppu hyvin kaikki hyvin.
|
|
|
Post by erica on Feb 12, 2013 20:43:06 GMT 3
- Koulussa piti tehdä jotain typeriä ystävänpäiväjuttuja joihin kirjotettiin joka tyypistä joku positiivinen asia... Joo, MITEN siitä häiriköstä joka huutelee tunnilla, häiritsee kaikkia, haukkuu mua siksi kun harrastan hevosia jne. voi kirjoittaa jotain POSITIIVISTA?! Minusta ainakin tuntuu todella pahalta, kun joku huutelee niinkin fiksuista syistä kun siitä etten osaa pelata jalkapalloa ja siitä että piirrän piirustusviihkoon hevosia, niin miksi hitossa siitä pitää kirjoittaa jotain positiivista? Miksi? - Minua masentaa, tuntuu että kukaan ei halua oikeasti olla kanssani... Tuntuu että kaverit on mun kanssa vain, koska ne säälii mua koska mulla ei ole ketään muutakaan... - Surettaa kun on nyt selvästi tiedossa että isoveli lähtee heinäkuussa armeijaan, kun se on ainoa tyyppi jolle tässä huushollissa voi puhua mistään, vanhemmat on aina ihan hysteerisiä jos mulla on jotain huolia. - Suututtaa kun piirrän rumia piirroksia. - Masentaa kun pitäisi tehdä läksyt vaikkei halua. + Sain edes vähän pukattua uutta virtuaalitalliprojektiani eteen päin. + Tänään ei tartte mennä niin aikaisin nukkumaan kun huomenna ei ole niin aikaista herätystä. + Kun koira oli tänään jonkin aikaa pihalla irti, niin kun tulin koulusta kotiin niin se säntäsi aivan intona tervehtimään. Tuli hyvä mieli ja ajattelin että ainakin joku tykkää minusta ja odottaa minua tulemaan kotiin.  + Rupean kohta tekemään ystävänpäiväkortteja, tykkään askartelusta tosi paljon joten mukavaa hommaa tiedossa. + Mummo tulee tässä illan aikana meille ja viipyy vissiin viikon. Näen sitä tosi harvoin ja sitä on aina tosi ihana nähdä kun se on niin mukava.
|
|
Titta
Uusi kasvo
|
Post by Titta on Feb 12, 2013 21:40:56 GMT 3
-Minulla oli tänään pianotunti,joka meni ihan päin tiedätte kyllä mitä. Ope vaan huusi mulle kokoajan vääristä soinnuista tms. Teki mieli murhata se nainen... -Tuli juuri ilmoitus,että en pääsekään enää sisälle yhdelle kesäleirille,jolle olin säästänyt koko vuoden. Ja ei mitä,nyt pitäis varata viimeset leirit mutta MISTÄ MÄ NYHDÄN SATAVIISKYMPPIÄ LISÄKÄSSIÄ HÄH?! mutsi ja fatsi ei tottatotisesti maksa,ei,jos ilmasta haluun niin eiku vaan koko kesäks homehtumaan mummolaan. -Olin jälleen kerran open silmätikku musankokeissa (olemattoman taitoni ansiosta,jonka takia jouduin sitten pianotunneillekin) ja se ilmotti heti alussa että mä en luultavasti sais kuutosta enempää... -taas noin viissataa kiloa läksyjä.
+rakkaan enkelivarsaseni emä varso tänään kaksoset. Niitä kutsutaan nyt Palluraksi ja Pampulaksi <3 +jeejee,opin piirtämään hevosen niin ettei se näytä omituisen väriseltä muumilta! +LASKIAISPULLIA B) naminami...
|
|
|
Post by Rosanna on Feb 12, 2013 21:45:18 GMT 3
- Koulussa jotkut ihme kunto testit,.. - Läksyt kesken ja tos viel tommonen Eiffel tornin korkeutta lähenevä pino.. - Väsyttää, ko oon nukkunu nyt hirveen huonosti+ joku kuntotesti ja vielä harkat jee + Olen ollut ahkera ja piirtänyt :3 + Suoranainen ihme, mul ei oo kylmä! Vilukissa ku olen,.. + Päästiin koulusta hiukan aikasemmin + Muutenkin ihan kiva päivä
|
|
|
Post by Anni on Feb 12, 2013 22:11:44 GMT 3
+ sain kankean suokkiruunan toimimaan tunnilla paremmin kuin ikinä, selviydyin raippa selän takana -harjoituksista mukisematta ja istuin oikeasti suorassa! opettajana tallin omistaja itse ja toi kyseinen suomenputte on ratsastuksenopettajalinjan nuori hevonen, eli hänen itsensä kouluttama = treeni oli enemmän kuin tehokas, kun opettajakin tunsi ratsun : ) + mun päivä on muutenkin melkoisen suuri plussa, viikonlopun laskettelureissu teki hyvää
|
|
|
Post by Latu on Feb 25, 2013 17:34:43 GMT 3
+ Tänään meni oma ruuna taas niin nätisti kouluvääntöjä että leijun edelleen siinä onnistumisen tunteessa. + Sain taottua kengän täsmälleen sellaiseksi kuin halusin ilman kikkailuja.
- Ihan liikaa tekemistä tälle viikolle = en osaa rentoutua tänäänkään. - Tunnen yhä olevani epäkelpo piirtämään mikä hevosen anatomiaan tulee.
|
|
Titta
Uusi kasvo
|
Post by Titta on Feb 25, 2013 18:02:36 GMT 3
-siskollani on vakavanlaatuinen syöpä. -En yllöolevan vuoksi pysty tekemään juuri mitään eli minulla on masennus. -no nyt en ainakaan pääse sinne heppaleirille. -enkä löydä enää elämästäni ensimmäistäkään ilonaihetta.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 26, 2013 21:33:55 GMT 3
- tunnen itteni surkeeks piirtäjäks ku muita piirrettyjä virtuaalihevosia katon - yääh väsyttää - ei oo mitään tekemistä tai intoa oikeen mihkään
+ loma
|
|
|
Post by Latu on Feb 26, 2013 23:16:29 GMT 3
+ Sain tänään hyviä kuvia! + Selvisin jäätävän liukkaasta mäestä kitkarenkailla ilman että olin ojassa. + Olen ehkäpä mahdollisesti (taas) ihastunut ::"D
- En tiedä saanko tunteelleni vastakaikua. - Ei ole rahaa, kuntouttavasta työharjoittelusta ei paljoa kääritä kasaan. - Joudun ehkä takaisin sairaalaan, suurin murhe siinä on se ettei ole nettiä :C - Ketuttaa joidenkin ihmisten huono asenne.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 26, 2013 23:17:37 GMT 3
Hihii toi vika oli selvästi mulle c;
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 27, 2013 11:43:32 GMT 3
Sori tupla :>
- kipee olo (nenä tukkonen ja kurkku kähee) - väsyttäääää - ei jaksa tehdä mitään vaikka ihan hyvin oon nukkunu - miksi ei ole inspistä...
+ loma edelleen + saan nukkua vielä + intoa piirtää + Latuheppatulee <3
|
|
|
Post by Latu on Feb 27, 2013 13:38:10 GMT 3
Ei itse asiassa, vaan perseileville IRL-ihmisille. :"D Pakko kyllä silti sanoa että mie jotenkin karsastan sitä että ihmiset sekoittavat masentuneisuuden (pitkäkestoiseen) masennukseen, tai puhuvat masennuksestaan virtuaalifoorumeilla. Emt olen ehkä vähän jännä, tai sitten miulla on vain jäisiä traumoja eräästä täällä aiemmin pyörineestä hoitajasta/ex-tyttöystävästä... :V trolololo.
+ Tänään saan vain herpaderbailla tekemättä mitääääääään kunnollista + Voin piirtää mitä haluan - lisää pikseliponeja siis, hankkikaa mulle elämä. + Kevään tuleminen piristää ihan näin ylipäätänsä!
- Nukuin kellon ympäri, suoraan sanottuna olo on sellainen että voisin jatkaakin nukkumista. - Ensimmäistä kertaa elämässä keitin niin pahaa kahvia etten pysty juomaan sitä, hyvä kahvi meni hukkaan :C - Edelleen liikaa asioita mitä PITÄISI tehdä vielä tällä viikolla, mutten kumminkaan tee.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 28, 2013 19:32:41 GMT 3
- pitäisi syödä mutkun ei oo nälkä - jalat tuntuu olevan niin mäsänä ettei mitään
+ intoa piirtää ja kirjottaa + ihmeen positiivinen olo + se hepohepo on irlannincob 8)
|
|
|
Post by jimirina on Feb 28, 2013 21:27:57 GMT 3
- riita parhaan kaverin kanssa, mykkäkoulua - olin hukkua ja pyörtyä taitouinnissa, nielin vettäkin ihan kivasti - kyydit oli joka paikkaan myöhässä, myöhästyin muutamasta tärkeästä jutusta
+ mulla ei oo muuta valitettavaa
|
|
|
Post by Anni on Feb 28, 2013 21:32:09 GMT 3
+ tyytyväinen olo tunnin zumban jälkeen ja voin kertoa, että tehokasta oli + iltapäivällä aurinko paistoi niiiin ihanasti + rento päivä, ei murheita + kirjoitusinspiraatio päällä
- jalat huutaa hoosiannaa zumban seurauksena
|
|