Anne
Uusi kasvo
|
Post by Anne on Feb 28, 2013 22:01:08 GMT 3
- vatsalihakset niin kipeänä parin päivän takaisesta personal trainer -sessiosta, että heräsin yöllä joka kerta, kun liikahdin ---> VÄSYTTÄÄ + sattuu - eilinen ratsastus ei mennyt ihan putkeen, enää muutama ridakerta ennen kisoja, ärsyttää (ja jännittää) sekin - ois pitänyt piirtää miljoona tilaria, mutten jaksanut sitäkään + sain ravureille koodattua voitto- ja totoprossalaskurit + kirjastosta vartattu seuraava ER-kausi + Dark Tower: The Wind Through the Keyhole (Dark Tower: paras kirjasarja ikinä! <3 <3) + kirjastosta löytyi myös Mullan alla eka siisöni, joten voi vetäytyä möllöttämään ja katsellas sitä. + huomenna aamulla ei ennen kybää tarvitse lähteä mihinkään, joten saa nukkua, jos se nyt onnistuu  + osasin olla tänään tunnin paikallaan ja vain lukea hämppälehtiä, saavutus sekin =)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 1, 2013 12:48:23 GMT 3
- taas väsyttää ihan hirmuisesti - jalat on kamalan kipeet - inhottavan märkä sää
+ kevät tulee (maaliskuu) + inspiraatio is back + se tulee ehkä maanantaina :>
|
|
|
Post by Karoliina on Mar 1, 2013 18:22:56 GMT 3
+ Aika rento päivä tänään, ei suurempaa valittamista. + Kevät tulee, jaksaa herätä aamulla paljon virkeämpänä! (: + Viikonloppu <3 + Tarinaprojekti edistyy pitkästä aikaa!
- Tää viikonloppu taitaa mennä kouluhommien parissa D: - Kokeita, kokeita! Aaaaargh, kamalat paineet, pitää jaksaa lukea ja lukea.. - IRL-hevostelut kaatuivat jälleen. Ehkä mä en vaan enää osaa innostua oikean elämän heppailusta niin kuin ennen. No, pysytään sitten pikselihevosissa, jälleen kerran. - Inspiraatio jälleen kadoksissa. Oon taas hirveessä jäässä, yngh D:
|
|
|
Post by erica on Mar 4, 2013 14:19:56 GMT 3
- Hammaslääkäri (No ei siellä nyt niin kamalaa ollu! :D) - Päätä särkee. D: - Tylsää!
+ Hiihtolomaviikon virallinen alku (lomaviikon maanaintai)! + Pikseliponeilu on alkanut sujua. Olen nyt luonut neljä tallinalkua ja lopettanut kaikki vanhat. Yhdessä on poneja, yhdessä barokkihevosia, yhdessä laukkaratsuja ja yhdessä kaikki muut! :D + Tänään käyn taas hoitamassa kaverin marsuja (olen niiden lomahoitaja kolmen päivän ajan :)) + Olen löytänyt kivoja kuvia virtuaalihevosille. + Innostuin taas virtuaalikaneista.
Eli siis aika kiva päivä ja nyt on sentään kello vasta kakskyt yli yksi! :D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 4, 2013 18:27:34 GMT 3
- koulussa menee huonosti - en jaksa kun loma on loppu - ei välttämättä tuu tänään, liikaa innostuin :"D
+ inspiraatio on täällä + se tulee tällä viikolla <3
|
|
|
Post by Latu on Mar 5, 2013 18:31:47 GMT 3
+ Suuret tiet on sulat, selvisin siis tästä talvesta hengissä... koputanpa tässä silti vielä puuta. + Olin rohkea ja pokailin ihastustani suoraan: treffit on viikon päästä ; ) + Talossa vilistää ehkä berninpaimenkoira piakkoin
- Oikea jalka on aivan herrrvottoman kipeä saatuaan vkl vähän tälliä hobotuksilta. - Väsyttää, mutten kehtaisi mennä nukkumaan kun tuurillani koisaan taas yöhön asti. Laiskuus on lahja \o - Olen ruma, srsly. Missä vaiheessa absien tilalle tuli alkava kaljamaha? Missä vaiheessa naamaan puhkesi taas kasa finnejä? Missä vaiheessa turpakarvat päättivät yhteistuumin saada meikän näyttämään joka aamu amikselta?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 6, 2013 19:49:28 GMT 3
- mä en jaksaisi enää mennä kouluun :< - mahalla nälkä, muttei suulla - en ikinä keksi mitään pitempää kuin tällasia tönkköjä - häpeähäpeähäpeä, en saanu kirjotettua Feedalle tänään
+ inspiraatio, tervehdys <3 + on koulusta aiheutunut viha taas purettu tavaroita paiskomalla ; D + pääsen taas raahautumaan sohvannurkasta happea haukkaamaan + Feeda, mun uusi rakkauspakkaus <3
|
|
|
Post by erica on Mar 7, 2013 13:43:15 GMT 3
- Piti herätä LOMALLA aamukahdeksalta ja vielä siivoamaan, tyhmä äiti kun keksi että pitää siivota aamupäivällä ennen kuin se menee yhdeksi töihin... - Päänsärkyä taas, oon varmaan tulossa kipeäksi (hehee, jos sairastun maanantaiksi niin ei tartte mennä kouluun *ovela ilme kasvoillaan*) - Loma on jo yli puolivälin :'(
+ Tänään on ratsastustunti : D + Tunnilla hypätään esteitä : D + Oon toivonu tunnille hoitoponiani : D + En oo menny sillä ennen esteitä : D + Se kuulemma kaahaa mutta mä pääsenkin todistamaan niille pikku ipanoille jotka ei osaa ratsastaa että se on maailman paras esteponi! >:|
Oikeesti miten kaikki plussat voi liittyä ratsastukseen??!! xD
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 7, 2013 15:48:20 GMT 3
- inspiraatio, moikka jälleen...? - tulossa varmaan vatsatauti - ei oo tekemistä
+ ihana ilma + kevät + Feeda + = <3
|
|
|
Post by Anni on Mar 7, 2013 16:04:17 GMT 3
+ onnistunut shoppailua ja sm-liigan lätkämatsin sisältänyt hesareissu takana, cheekin jäähallikeikan liput lunastettu ; ) / - 7h matka kotiin, kännykällä datailu tympii
|
|
|
Post by Rosanna on Mar 7, 2013 16:27:08 GMT 3
-Matikakoe, joka kylläkin meni ihan hyvin -Huomenna bilsankoe ja äikän kirja tehtävät,,ääh en jaksa -Kesä sais jo tulla, en oo yhtään talvi ihmisiä.. +Sain kesäleirin varattua :3 +Paulavanukas, omnom <3 +Nukuin viimeyönä kerrrankin hyvin +Muuten vaan hyvä päivä 
|
|
Verna
Uusi kasvo
|
Post by Verna on Mar 8, 2013 19:42:52 GMT 3
+ Sain viimein ekan hoitotarinan Haikun päikkyyn + Katoin aiikas hyvän Clint Eastwood -länkkärin : D + laiskottaa eikä tarvi tehdä mitään + Tein hyvää ruokaa + LOMA
- Enää viikonloppu ja kouluun - hyi en selviä - Istun yksin pilkkopimeessä huoneessa ja dataan puhelimella (nettiriippuvuus?) - Kukaan ei tunne mua täällä ja aattelee että mikä ihme tyyppi toi on : D
|
|
|
Post by Latu on Mar 17, 2013 20:01:07 GMT 3
+ Olen saanut tänään paljon aikaiseksi. + Koodailen kesäisempää ulkoasua Latulalle, sivujen tekeminen on kivaa ja tykkään tästä vesimelonimaisesta värimaailmasta jonka pian ehkä näette. C: + Huomenna saan (ehkä) olla laiska ja himmata vain. + Kohta on synttärit ja tiedän jo mitä saan vanhemmiltani lahjaksi, pöydällä oli lasku Kenyan vuolupuukosta ja kengityslahkeista... >8)))
- Se kaikkien tuntema kriisi kun täyttää pyöreitä: olen hukannut parhaimmat teineilyvuoteni. D-----: - Päätä särkee, aamulla ei ehtinyt juomaan kahvia kun toinen kissa piti kiidättää eläinlääkäriin. - Edellämainitulla kissalla on 40,1 astetta kuumetta, ja vaikken ikinä ole kissoista myöntänyt pitäväni niin kyllähän pieni vähän huolettaa ja säälittää. :C
|
|
|
Post by jenny on Mar 18, 2013 16:05:44 GMT 3
+ Sain päivän lomaa, vaikka kipeä olenkin + Spring is coming! + Saatan pikkuhiljaa ymmärtää tätä hevosten johtajuushommaa + Sain vihdoinkin tehtyä hoitotarinan kuvalla
- Aurinko paistaa päähän liian kirkkaasti - Nälkä, mutten jaksa hakea ruokaa - Huomenna varmaan kouluun ellei olo pahene
|
|
|
Post by Latu on Mar 23, 2013 23:41:00 GMT 3
+ Lämmin, keväinen päivä joka oli kiva viettää tallilla. + Pääsin ajelemaan porukoitten uudella jenkillä. ;O + Lauantaisauna <3
- Satula on taas epäsopiva ja hevonen siitä syystä lepolomalla, selkä mennyt jumiin. :C Tunnen olevani maailman surkein hevosenomistaja kun tajusin satulan huonouden vasta kun hevosen selkä kipuili... - Olen muutenkin ollut lähinnä vain taakkana ihmisille.
|
|