Sara
Uusi kasvo
|
Post by Sara on Aug 20, 2011 12:18:11 GMT 3
En tiedä, mikä mun sähköpostia vaivaa, mutta ainakin se sanoi juuri itsensä irti. ): Pistän siis sen esittelyn tänne. _____________________________
Rauhallinen ja harkitsevainen Sara on kaikille ystävällinen ja kiltti persoona. Hän auttaa usein muita ja tutustuisi mielellään ihmisiin, mutta omaa ujohkon luonteen ja voi siksi vaikuttaa hieman sisäänpäinkääntyneeltä. Kuitenkin Sara on täysillä mukana tallin rehdissä hengessä ja luomassa hyvää ilmapiiriä. Hevosten kanssa Sara tykkää puuhastella, hänelle on tärkeää luottamuksen luominen ihmisen ja hevosen välille. Selässäkin Sara viihtyy, vaikkei mikään ammattilainen olekkaan vaan lähinnä harrastelija, ja ratsasteleekin mielellään pikku käyntilenkkejä, mutta kuten huomaatte, hän on nyt vaihtanut vähän vaativampaan tapaukseen. Tekemällä oppii, eikö?
|
|
|
Post by Latu on Aug 20, 2011 15:46:02 GMT 3
Kiithusta. n_n
Arararara nyt joku lahjottais mulle rahaa, tajusin ettei miul oo varaa snakebaitteihi ja ne kun olisin ens viikolla menossa hommaamaan. :DDD Loppuun asti mietitty juttu eiku... ehkä porukat vähän lainaisi. (Faija yllytti pistämään ite...? XD Mihin tää maailma o menos...)
|
|
|
Post by Mira on Aug 20, 2011 16:03:16 GMT 3
Sori, kaikki ylimääräset rahat kipittelee mun tatuointikassaan, pitäis saada tohon vasempaan ranteeseen tuo piikkilankakuvio.  Kaverit yllyttelee hankkimaan sen, ku on jo kaks, niin miksei sitten kolmannettakin... :> Pitää nyt jostain repiä tolle yhelle konille ohjat, meni tiputtamaan kaverini alas selästä, ja ohjat meni jalan alle, jonka jälkeen huonolla tuulella oleva tamma lähti laukkaamaan ja kumiohjat vähän niinku meni rikki... : D
|
|
|
Post by Latu on Aug 20, 2011 17:34:02 GMT 3
SJakjdssakjd no, illalla lähestyn varovaisesti äitiä ja utelen, haluaisiko rahoittaa miun elämää taas vaihteeksi...
Mira, perus. Multa ois muuten voinut vaikka heltiä ohjat sulle, ellei joku vatipää olisi mennyt pölläisemään islantilaisohjia miulta. -_- Tulikohan hyvä mieli, ne oli kalliit ja vielä synttärilahja... Luulin että Hödötin olis unohtanu mut ku en viikkoo ollu sitä sen kummemmi hoitanu, ollu siskon vastuulla lähinnä, mutta se tuli tänään portille vastaan ja hörisi ja rapsutti miua varmaan omasta mielestään hellästi takaisin, kun sitä kirputtelin harjan alta. : DD Nyt on sateenkaarenkirjava hellyysmustelma olkapäässä.
|
|
|
Post by Mira on Aug 20, 2011 17:52:47 GMT 3
Pitää tänään käydä jossain ostamassa, niin pääsenpähän vielä ratsastelemaan. :--D Toisaalta, voisin mennä kokeilemaan riimulla ja narulla, jos onnistuisi. n__n Hih, äidin oma hevonen asustelee jossain ratsastuskoululla, niin aina sen varaohjia käytetään jos joltain tuntitoiminnassa olevalta menee rikki. Hemmetin varkaat! :--F Toisaalta, saadaan kakskymppiä halvemmalla se tallipaikka, kun ne tyypit joutuu myöntämään varastaneensa meidän varaohjat, kjehee! ::--D Haha, no ainakin se antaa enemmän hellyydenosoituksiksi tarkoitettuja, kuin mun Nietos. Aina hampaanjäljet kädessä tai olkapäässä, jos haen sitä tarhasta. 
|
|
|
Post by Latu on Aug 20, 2011 20:22:40 GMT 3
Ratsastuskoulujen huono puoli, tavarat kummasti katoilee... nimim. kokemusta on. -__-" Ja no joo, oon mie ihan ilonen siitä että Hödötin ei ikinä tahallaan satuta, se ei vaan aina aattele asioita loppuun asti... Hassu hevonen. >u<
|
|
|
Post by Mira on Aug 21, 2011 10:01:33 GMT 3
Jep, tiedän tunteen... Joskus ne on aika persoonallisuuksia. n__n
|
|
|
Post by Latu on Aug 21, 2011 11:09:49 GMT 3
Toinen meidän kaneista kuoli yöllä miun syliin. ,__, Sille iski varmaankin joku bakteeri keuhkoihin, loppujen lopuksi ei pieni vaan jaksanut vaan nukkui pois vaikka kielsin sitä jättämästä miua ja tekemästä Irmeli-kaverista leskeä...  u________________u Jos ottaa niin jättää, mutta en mie eläimen kuolemaan silti ikinä totu...
|
|
|
Post by Mira on Aug 21, 2011 11:41:08 GMT 3
Voi Latu sinnuu, kyllä se on surullinen juttu. Tossa kun käyn satunnaisesti isovanhempieni luona, menen ratsastelemaan espoossa sijaitsevalle ratsastuskoululle. No, nyt kesän jälkeen kun siellä kävin, niin lempipolle oli lopetettu - perkuleen kimosyöpä... o^o
|
|
|
Post by Latu on Aug 21, 2011 12:45:19 GMT 3
On, voin kyllä myöntää että tuli siinä useampikin kyynel tirautettua kun näki rakkaan viimehetket.... Irmeli saa luvan elää vielä piiiitkään, ja Haddi saa luvan luvata elävänsä vähintään kolkytävuotiaaksi. :c En halua menettää enään yhtään lisää tärkeitä ihmisiä tai eläimiä vähään aikaan. -______- Tosin järkyttävää se on musta toikin, että kuulee jälkikäteen toisen kuolleen niinku tossa siun lempipollen tapauksessa. D: Otan osaa.
|
|
|
Post by Mira on Aug 21, 2011 17:06:47 GMT 3
Samaa toivon mäkin - onneksi niitä hevosia nyt on niin monta, mutta alkavat kaikki olla sellasia aika vanhoja, nuorin nyt on kymmenvuotias ja vanhin kakskymppinen. :I
Samat, osanotton.
|
|
sonja
Uusi kasvo
|
Post by sonja on Aug 26, 2011 18:27:09 GMT 3
Onko muuten Lumolla ja minulla päiväkirjaa? Kun tuo taman sivujen linkki heittää Disnin kirjaseen.
|
|
Sara
Uusi kasvo
|
Post by Sara on Aug 27, 2011 11:16:29 GMT 3
Kurja tuo Latun juttu. Meillä on kaksi kania, mun pikkusiskon "Pallero" ja omani "Inka", ja kumpikin ovat poikia. Ostettiin ne niin pieninä, että sukupuolta ei osannut kasvattajakaan todeta, ja annoin sitten tytön nimen kanilleni, kun virallinen nimi on Inkansulka. Oishan tuosta voinu vaikka Inkkarin vääntää mut Inka vaan jäi.. :-D
Nathifakin sai uuden, ihanan ulkoasun. Nyt en jaksanut itse väkertää vaan kävin teettämässä uuden ja tulikin hienompi kuin olisin uskaltanut toivoa! (-: Kunhan koodaukset saadaan valmiiksi niin se pääsee käyttöön ja sitten tekin voitte tulla ihastelemaan sitä.!
Ja kauhea stressi - mun pitäis kisauttaa noita ponskeja omassakin tallissa.. Jotenkin ei oo juuri nyt sellaista intoa käydä niitä kisauttamaan ja vielä väkertää niille kilpailukalenterit ja kaikki. Ja luonteita kaipailisivat. Uhhuh. Rankkaa tämä virtuaalinen tallinpito. :---D
Neidin tarinaakin olen vienyt eteenpäin. Jauh.
|
|
|
Post by chao on Aug 28, 2011 8:54:14 GMT 3
Meiltäkin kuoli koira 26. ja 27. välisenä yönä. Mamman rakas pikku Mymskä, aka Myy, nukkui pois, luultavasti sydän petti, kun illalla oli vielä ihan normaali, yli-iloinen itsensä ja aamulla poissa. ,____,
... nyt ei ole Chaolla enää doggi-tyttöä. Kauhia vollotus päällä, hautajaiset oli eilen ja tänään muistojuhla. n____n" Äiti tahtoo sytyttää kynttilän.
Taas on meidän perhe pienentynyt, nyt ei enää kukaan tule ovelle häntä heiluen vastaan ja astu varpaille, kun ei hallits eomia koipiaan. u____u I'm so sad.
|
|
|
Post by Mira on Aug 28, 2011 9:32:19 GMT 3
Miun hoffikoira synnytteli justiinsa viisi tervettä pentua, plus yhden pikkusen, joka sitten päivän ikäsenä sai jonkinlaisen kohtauksen, ja ei ollut sitten terve, menetti sitten kokemukset maailmalta kuollessaan aamuyöstä.
Chao, kun mä olin pienempi, asuttiin maalla, ja keväisin lähes päivittäin mulla oli kova homma järkätä ikkunaan lentäneille pikkulinnuille hautajaisia... Karkkirasiatkin ihan loppu, kun meni viikossa varmaan kymmenen... n__n Elämän pieniä iloja, ja suruja. : D
Ottelen osaa Latulle & Chaolle, ja vielä muillekkin saman kokemuksen kokeneille! :--(
|
|