|
Post by Latu on Sept 20, 2011 19:45:51 GMT 3
Aikamoista juonittelua, pakko myöntää... Mie en ehkä ihan kihloihin asti menis kostomielessä, sen verra pyhä asia ne kihlat on miulle. n_n'
Kuulostaa niin peruspäivältä. : DD
|
|
|
Post by sandra on Sept 22, 2011 9:51:38 GMT 3
Mun perus päivä kesäl: aamul herätys viidelt, kuuteen tallille ja kaheks kotiin  . Oi et on niit aikoi ikävä. Oli mukava touhuta ponein ja arabiruunan kaa. Tietty leiriläisetki oli ihanii. Nyt vissiin yhen suokin kolmantena ratsastajana pääsis menee huomen. Harjottelee koulukisoi varten. Vois ehk alkaa kisata tol www.sukuposti.net/hevoset/raja-hellu/2831 Pääsen ilmaseks ridaas täl kertaa. Muute normist tunnit vaan 10e/kerta. Osti näet tuon kaverille uuden riimut(from Villit)
|
|
|
Post by Latu on Sept 22, 2011 15:53:06 GMT 3
Villit on btw hyvä liike, se avattiin tännekki päi mualimoo tässä kesällä. Siellon koreaa estekalustoa myynnissä, mietin että jos sieltä tilais.
|
|
|
Post by sandra on Sept 22, 2011 18:55:35 GMT 3
Mikkeli o kiva kaupunki ;P. vaik sinne oiski sellaset 100km matkaa...
|
|
Sara
Uusi kasvo
|
Post by Sara on Sept 24, 2011 9:43:25 GMT 3
Hnnngh mulla on jääny kirjottelut vähemmälle nyt, kun mun tarinan alku on toisella koneella, ja äiti istuu sillä nykysin yötä päivää hensuaan tekemässä.. Äitistä tulee nimittäin kouluavustaja! (:
Muutenkin mulla on ruvennu taas IRL-jutut painaa kovasti päälle, kaikki koeviikot ja muut menot mitä tää teini-ikä teettää *kehkeh* vie ihan hirmuisesti mun aikaa. ): Mutta joo, eiköhän se tarina tässä vielä tuu, pitäis vaan päästä jatkamaan sitä. :-Dd
|
|
|
Post by Latu on Sept 24, 2011 11:10:30 GMT 3
Sara no problemo, ei sitä aina voi ehtii. : >
|
|
|
Post by Mira on Sept 24, 2011 16:48:42 GMT 3
Latu, en vielä ehtiny tsekkaamaan, mutta oletkos jo tehnyt Harmonialle hoitokirjan? : -- )
|
|
|
Post by Latu on Sept 24, 2011 21:37:38 GMT 3
Mira, _muistaakseni_ olen mutta minun muistini alkaa olemaan jo legendaarisen surullisenkuuluisa, eli tarkistan asian ja jos en ole niin teen sen nyt. : D
|
|
|
Post by Mira on Sept 25, 2011 19:38:43 GMT 3
Etpä ole tehnyt. ; ) Teeppäs niin pääsen julkasemaan kirjotuksen.
|
|
|
Post by sandra on Sept 26, 2011 17:04:48 GMT 3
Joskus tekis mieli tehä jolleikkin ihmisille jotain peruuttamatatonta.
|
|
|
Post by Mira on Sept 26, 2011 21:38:30 GMT 3
Sandra, joo-o. Nyt tekis mieli vaan ottaa hatkat töistä ja sillai, kun pitäis noita issikkamummeleita hoidella, etenkin kun yks on varsomassa ja toinen sit ripulissa tms., tää elämä on tosi rasittavaa vielä kun päivät on sellasia seittemän viiva kymmenentuntisia.  "
|
|
|
Post by Sanzy on Sept 27, 2011 9:16:03 GMT 3
Sandra, joo-o. Nyt tekis mieli vaan ottaa hatkat töistä ja sillai, kun pitäis noita issikkamummeleita hoidella, etenkin kun yks on varsomassa ja toinen sit ripulissa tms., tää elämä on tosi rasittavaa vielä kun päivät on sellasia seittemän viiva kymmenentuntisia.  " Mun piti hatkata himast syyslomal ja lähtee kosimaan, mut sit ERÄS henkilö olikin menny kihloihi toisen kaa.. Nyt en saa eksään yhteyt... pakko käyttää lempinimee..
|
|
bambi
Uusi kasvo
|
Post by bambi on Sept 28, 2011 15:56:44 GMT 3
Aaa vähä kreisimmät keskustelut täällä Latulan foorumilla, Mustiksen jutut jää ihan omaan luokkaansa : D
Tässä oon yrittäny samalla lukea neljään kokeeseen ja täytellä tuota Lotan päiväkirjaa... Ei toimi, ei. Lisäksi mulle tarjottiin vuokralle yhtä 19 -vuotiasta superponia, mutta taitaa sekin jäädä vaan haaveeksi kun kaupungissa asun niin lähimmälle tallille on vähintään 10 kilsaa ja sitä aikaa ei vaan oo!
|
|
|
Post by Latu on Sept 28, 2011 16:52:08 GMT 3
Syksy taitaa mennä kaikilla vähän persiilleen? :_D *nimim. jätettiin-ilman-selitystä-1½ a-suhteen-jälkeen* Mie ootan jo innolla joululomaa et pääsis koulusta. Tai oikeestaa kesäloma vois tulla vaikka heti... XD
Mun seuraava ammattiala on jo mietitty, aattelin et koha nyt nykysestä koulusta saan tutkintopaperit handuun niin yrittäisin opiskella hevosalaa, ratsastuksenohjaus kiinnostais. Kattoo että missä päi mualimoo pie pyörin sit vuoden päästä syksyllä.
|
|
|
Post by sandra on Sept 28, 2011 17:27:00 GMT 3
Latuh, ite meinasin et ekan lukiovuoden jälkeen hakuun kaksoistyutkinnol harjuun, vähän rennompi eka vuos, ku kaikkis ois periaattees jo käyty. Ehk ratsastuksen ohjaajaks tai hevosenhoitajaks.
|
|