|
Post by Mira on Sept 28, 2011 18:03:21 GMT 3
Yhyy, kaikilla on jotain hevossuunnitelmia kun mulla on tällänen nörttisuunnitelma - kun oon pitkän matikan käyny hyvillä numeroilla, niin pitäis nokka olla kohti joko Islantia tai Skotteja, sinne pitäis sitten opiskelemaan lähteä. o^o
Toisaalta, Ypäjällekkin yritän sitten vielä jokupäivä, kunhan ensin tuo sisko sieltä pääsee... Vähänkö olis noloa jos menisin sinne hillumaan siskon katseen alle. n__n"
Ai niin! Kuulitteko jo siitä Uotilan Ratsastuskoulun menetyksestä? Tulipalossa kuoli kakstoista hevosta! :--o Itse olen siellä ratsastanut, kun Nurmijärvellä asuttiin joskus mun ollessa vähän nuorempi. Nyt sitten oma lempipolle Paavo, pääsi vihreämmille laitumille.
|
|
|
Post by Karoliina on Sept 28, 2011 18:07:55 GMT 3
Meikäläisellä syksy on ollu aika tiukkaa kouluhommien takia. Koko ajan ois jotakin projektia, esseiden kirjoittamista, kokeisiin lukua ja läksyjen vääntöä. Sit ainaiset kasiin menot tursuu jo päästä... Odottelenkin jo innoissani syyslomaa, pientä hengähdystaukoa arjesta (;
Virtuaalihommatkin on edenny aika rentoon tahtiin, nyt näin kesän jälkeen on mukava puuhastella ihan löysin rantein tän harrastuksen kanssa, kun ennen kesää se olikin sellaista pakkopullan vääntöä (; Hevoset saa luonteet sitten kun inspis iskee ja tallin sivut päivittyy aina kun jotain uutta tapahtuu. Romminkin uusin tarina roikkuis tuolla tiedostojen pohjalla, vielä pientä hienosäätöä vailla, tosin. No, lisäilen sen sitten, kun sopiva hetki löytyy (;
|
|
|
Post by Mira on Sept 28, 2011 18:09:40 GMT 3
Karoliina, tiedän tunteen. :--D Nytkin pitäis jostain kuusesta väsäillä sellanen ruotsin tuhannen sanan esitelmä mun harrastuksestani, seuraavaks on joku historian-koe, sit on luetunymmärtäminen... koeviikko, rasittavaa!
|
|
|
Post by sandra on Sept 28, 2011 18:20:45 GMT 3
mun pitäis kerrata matikkaa. koeviikko alkaa!
|
|
Jonne
Vakiovieras

|
Post by Jonne on Sept 28, 2011 18:26:10 GMT 3
Mira, tallipalot on kamalia D: Onneks ei oo täälläpäin sellasta tapahtunu, mut olis hirveetä ees kuvitella moista :c Mun puolesta voisin jättää koulun kesken, mut se ei oo ilmeisesti kovin laillista :--D Nyt kun huolehdin itse arseeni sinne koulun penkille ni tottakai myöhästyn aina. Ihan aina. Mitä ny jotain kuukauden tässä jo käyty, ni joka ikinen päivä. Sitte lakkaa kiinnostamasta kaikki muutkin rikkeiden seuraukset, ku kummiski istun siellä ylimäärästä, ja sitä seuraa taas se ettei oikeesti kiinnosta enää yhtään. Tärkee angstaus ja kiinnostuksen kivivyöry, mut sanoinpahan vain  Ja seki ku ei ehdi enää niin paljon tallille! Reiska-kaakkini unohtelee temppuja ja alkaa muutenkin käyttäytyä huonosti. Tarviin selvästi kloonin käymään koulussa ja kaikkialla.
|
|
|
Post by Mira on Sept 28, 2011 18:32:09 GMT 3
Joo, klooni olis aika kätsy tähänkin osotteeseen. :--D
|
|
|
Post by Latu on Sept 28, 2011 21:32:56 GMT 3
Joo jos klooneja hommaatte ni mullekki yks vedos, se vois käydä ton artesaanikoulun mun puolesta loppuu (varsiki nyt ku hoitelen murtunutta jalkapöytääni  ) ni mä harjottelen et oisin parempi et voisin sit vuode pääst opiskella vaikka ratsastuksenohjaajaks. Se tallipalo oli kamala, erehdyin menemään tallin sivuille ja aaaargfgg kun näin niiden hobotusten kuvia ja aattelin et ne kuoli tulipalossa niin..... ;n; </3
|
|
|
Post by sandra on Sept 30, 2011 10:46:15 GMT 3
huoh.. tuli Midaalle(latu, missä hän viipyy?) piirrettyä kuva, vaikka ehkä kannattavampaa on lukea kokeeseen, eikä piirrellä ja jumia koneella
|
|
|
Post by Latu on Sept 30, 2011 15:08:33 GMT 3
Sandra, viipyilee vielä tiedostoissa ja odottaa nettiinpääsyä~
|
|
|
Post by Mira on Sept 30, 2011 19:14:16 GMT 3
Ja Mira se pomppasi kärryiltä alas, damdididam ~ o.o
|
|
|
Post by Latu on Oct 1, 2011 1:29:12 GMT 3
Sitä sattuu ku ei käytä hattuu. : D Voisinkohan harkita jo nukkumista, tai ees unen yrittämistä...
|
|
Sara
Uusi kasvo
|
Post by Sara on Oct 1, 2011 9:33:49 GMT 3
Jee, sain vihdoin Nathifassa leiskan vaihdettua ja samalla maailmaan putkahti Nathifan uuden aikakauden eka kasvattikin, Amon el Nathifa! Päätin vaihtaa kasvatusnimen al-liitteen tuohon el-liitteeseen, niin erottaapi sitten mitkä on Latun aikanaan kasvattamia ja mitkä mun tuotoksia. (:
Nyt vihdoin pääsin työstämään Neidin ekaa tarinaa loppuun ja huomasinkin tuossa jo pari päivää sitten että täälläkin iloitaan vauvauutisista - mutta vielä Neidin! Pitää mennä onnittelemaan varovaisesti äkäistä mammaa ja katsastamaan millaisen vauvelin se maailmaan pyöräytti. (:
|
|
|
Post by Latu on Oct 1, 2011 14:48:19 GMT 3
YAY pitää käydä kyyläämässä, ja toi el Nathifa sopii paremmin -miua itteeni rupes NAthifan loppuaikoina kaduttamaan se al Nathifa-loppuliite, kun el kuuluisi siihen egyptiläiseen nimeämisperiaatteeseen. Ja kattoo josko sieltä Nathifasta ostais joskus vauvelin ; )
Jepjep, nätti tammavarsa putkahti. En tiiä ootko jo kuullut (luen seuraavaksi merkintäs) mutta Neidille on jo varattu eläkekoti toisaalla, eli kun Anki vieroitetaan niin Neiti muuttaa vähän lepposimpiin oloihin yksäriksi viettämään mummovuosiaan. Anki-vauveli kuitenkin jää tänne, veikkaanpa että siitä tulee varsinainen Neiti II kunhan joskus selkään päästään. : )
|
|
|
Post by sandra on Oct 2, 2011 13:02:44 GMT 3
Perjantaina en päässyt kotona koneelle, Ukki veti traktoril sähköklinjat poikki. Eilen en päässy nettiin vaik sähköt toimi Jes!
// se fiilis kun "törmäät" henkilöön jota rakastat enemmän kun mitään muuta, et pysty kuvittelee siit mitään pahaa, se on pettänyt sua ja näät kuin vitun kaunis se on, sydän lyö kerran sekunnissa ja sun tekee mieli tappaa ittes sen muijan takia. Nopoti </3
|
|
Sara
Uusi kasvo
|
Post by Sara on Oct 2, 2011 14:59:50 GMT 3
Aijaa, joo en ollut mitään kuullut, että vähän "puun takaa" tuli siis. (: Harmi etten sitten tämän kauempaa Neidin kanssa ehtinyt olla, vaikka vielähän ehditään puuhastella, mutta jatkanen sitten Ankin kanssa. (: Ja tietty jos jonkun ratsasteltavan löydän täältä niin voin varmaan sen aikaa kun Ankia koulutetaan sen kanssa touhuta, jos siis sattuu sellainen löytymään. : D
|
|