|
Post by suvi on Mar 26, 2013 9:02:07 GMT 3
Hei kaikki! Mä tulin tän sivuille pyörimään, kun aktiiviselta tallilta näyttää. Olen aloittanut virtuaaliheppailun tammikuun lopulla, niin se oma talli on vielä hakusessa. Siis semmonen missä viihtyy ja mikä inspaa. Olen aika monilla talleilla kun testailen mikä olisi kiva, mutta nykyisistä ei juuri mikään inspaa. Voisin koettaa Latulassa, jos inspaisi paremmin. Eli IRL olen 14 vuotias, en voi hevosia harrastaa mutta niin romaanit kuin tietokirjatkin ovat minun käsissä kuluneet. Päättelykyky, hyvä muisti ja oppimisen nopeus ovat syitä sille, että teoreettisesti tietoa kuitenkin on. Lännenratsastus on minulle vierasta, mutta kaikkea on kiva kokeilla. URL hahmoni on ollut ehkä hieman liiankin nopea oppimaan, koska se aloitti ratsastuksen ja hoitamisen silloin tammikuun lopussa. Taso on kuitenkin heC-heB ja esteet n. 70 cm. Hieman haastavampienkin hevosten kanssa on tultu puuhailtua etenkin omalla tallillani, jota taisin mainostella täälläkin. URL hahmo on myös 14v, ja pituutta löytyy 170 cm. Hoitajana olen aktiivinen ja taitava piirtäjä. Ruolammella voit käydä lukemassa tarinoitani Allin päikystä. Myös Disan päikyssä on muutama merkintä. Oman tallini foorumilta löytyy lähinnä minun tarinoita. Mietin hoitsuksi tuota Haikua. Minua kiinnostaisi että kuinka kesken sen koulutus on, ja miten se ikääntyy. Jos Haiku on varattu, niin myös Piirto, Feeda ja Palle menisivät, mutta ne inspaavat vähemmän. Tykkään järjestää muille tapahtumia, onkohan täällä mahdollista? Minullla on myös koira joka kulkisi tarinoissa mukana. Tänne päädyin kun Lynn sanoi aktiiviseksi. Lynnin kanssa siis olen tutustunut jo melko hyvin Ruolammella. Mutta jos täällä ei tärppää niin ei siitä maailma kaadu!  T. Suvi
|
|
|
Post by Latu on Mar 26, 2013 11:14:09 GMT 3
Heissan, mieluusti mukaan pääset, mutta Haikulla on jo hoitaja, kuten myöskin Pallella ja Piirrolla. Tällä hetkellä tallin ainoa hoitajaton hevonen (mikäli yksityishevosia ei lasketa) on ic-tamma Feeda, joka olisi kyllä juuri passeli vähäisen hevoskokemuksen omaavalle -se kun on ihan simppeli, kiltti ja rakastettava nalletamma joka osaa koulukiemurat ja toimii valjakkoajossakin. Feedalla ei ole myöskään lainkaan koulutusta länkkärihommiin, joten siinäkin mielessä sen hoitaminen olisi varmasti helpompaa. : )
VHKR-ikääntyminen kulkee kaavalla 1 irl kk = 1 url a. Sitä ei kuitenkaan tarvitse niin hirveästi ainakaan tuon Feedan kanssa noteerata, tamma on jo koulunsa käynyt ja on ihan parhaassa iässään. : )
Muille on myöskin mahdollista järjestää tapahtumia, kuten vaikkapa valmennuksia (olisi kiva, pääsisin itsekin osallistumaan välillä!).
|
|
|
Post by suvi on Mar 26, 2013 18:11:47 GMT 3
No minäpä katson jos Feeda inspaa, kun mä etsin itselleni parasta tallia ja hoitsua. Todennäköisesti valitsen Shelyesin, Latulan tai Seppeleen jos sinne joskus pääsen, mutta ensin pitää kokeilla! Itselläni on Feedan kaltainen yksäri, mutta jospa se inspaa 
|
|
|
Post by Latu on Mar 26, 2013 18:55:23 GMT 3
Hienoa. : ) Feedan päiväkirjaan pääset kirjoittelemaan vaikka heti, se löytyy tuolta muiden päiväkirjojen joukosta, voit jatkaa samaan kirjaan kuin edellinen hoitaja -merkitsen vain että tästä lähtien tammaa hoidat sinä. : ) Myöskin Latulan sivuille merkitsen sinut Feedan hoitajaksi, mutta sitä pääsee ihastelemaan vasta kun kaistatila vapautuu kuukauden vaihteessa -ellen ennen sitä ehdi ostamaan itselleni hostipaikkaa ja uutta domainia. :V
|
|
|
Post by suvi on Mar 26, 2013 21:07:13 GMT 3
Mä näen kyllä Latulan sivut ihan oikein os. latuntalli.webs.com Ne ovat vain erilaiset kuin pari viikkoa sitten.
|
|
|
Post by Latu on Mar 26, 2013 21:38:38 GMT 3
Joo, Lynn jo vinkkasikin asiasta. : ) Domain on silti nyt aika ajankohtaisena ajatuksena, kun kaista joka tapauksessa venyy ja paukkuu ikävästi...
|
|
|
Post by Omppu on May 12, 2013 11:57:18 GMT 3
Haluaisin hoitaa Ärmätti NU? Olen ensi kertalainen virtuaali tallissa. osaan tehdä kaikenlaista. Olen reipas. Voin käydää jotain kaks-kolme kertaa viikossa?
|
|
|
Post by Caro S on Jun 14, 2013 10:19:32 GMT 3
Heippa, Täällä etsisi hoitohevosta 15-vuotias Caro eli Caroline Smith.
Olen etsiskellyt virtuaalihoitohevosta jo pitemmän aikaa, ja kun Latulaan törmäsin, tuntui, että nyt osuin oikeaan paikkaan. Mukavan rento feelings ja hyvä porukka. Ärmättihän se mut hurmasi, sähäkkä ja haastava pikkutamma.
Olen siis Caro, 15 vuotta, noin 170-senttinen luuviulu, joka on pituudestaan huolimatta mieltynyt poneihin ja pieniin hevosiin. Minulla on lyhyt, pinkki joka suuntaan sojottava variksenpesätukka ja aina hymyilevät harmaat silmät. Olen harvinaisen pirteä, ei-ikinä-ujo ja hyperutelias tuttavuus, jolla on aina paras päivä. Hevosten kanssa olen päättäväinen ja kärsivällinen. Näin ollen minä ja Ärmätti kaiketi sopisimme yhteen.
Ruudun takana istuu 16-vuotias teini suoraan Jenkkilästä. Ratsastuskokemusta löytyy kymmenisen vuotta sekä eurooppalaiselta että western-puolelta. Nyt tämä tyttö jännittää peukalot suussa, tuliko jotain tyhmiä kirjoitusvirheitä, joita en itse huomannut. Sori, jos korvasin joitakin sanoja englanniks, mut mä en ainakaan huomannut...
Hyvää kesää kaikille! Caro
|
|
|
Post by Bansku on Jun 16, 2013 19:54:18 GMT 3
Olen noin 170cm pitkä normipainoinen tyttö, jolla on pitkät kiiltävät hiukset ja aina lakatut kynnet. Olen ollut hoitajana muillakin talleilla, jo aika kauan. Hoitsuksi haluaisin jonkun villin vilperin, koska haluaisin haastetta elämään:))
|
|
|
Post by Latu on Jun 16, 2013 20:36:13 GMT 3
Caro, minulle asia sopii oikein hyvin joten minun puolestani tervetuloa. : ) Laitathan kuitenkin vielä Ärmätin omistajalle sähköpostia ja varmistat vielä häneltä, onko ok — en usko että mitään estettä hoitamiselle on hänelläkään. C: Laitathan miulle vaikkapa yksityisviestiä kun Britta on vastannut, niin lisään siut Ärmätin hoitajaksi Latulankin sivuille. Bansku, tällä hetkellä valitettavasti ei ole ainakaan toiveitasi vastaavaa hevosta vailla hoitajaa. Kannattaa käydä pyörähtämässä heinäkuun ensimmäisellä viikolla katsomassa, sillä veikkaan että tämän kuun lopulla olivissa potkijaisissa ainakin muutama hevonen vapautuu hoidettaviksi. : )
|
|
|
Post by Caro S on Jun 17, 2013 17:49:06 GMT 3
Ookkei:) Oottelen Britalta vastausta...
|
|
satu
Uusi kasvo
|
Post by satu on Jun 19, 2013 13:50:25 GMT 3
Hei! Kaipailisiko joku vielä hoitajaa ??
+Mikä on sähköpostiosoitteesi? En sitä löytänyt mistään ja hieman asiaa olisi !!(: ++Pakko oli tehdä tunnus, kun ei tämä suostunut tätä viestiä muuten lähettää...
|
|
|
Post by Latu on Jun 20, 2013 23:09:23 GMT 3
Satu, juuri tällä hetkellä ei ole, mutta eiköhän heinäkuulle ainakin muutama hevonen vapaudu. C: Tule siis silloin uudestaan urkkimaan. Sähköpostiosoitteen löytää jokaiselta sivulta Copyrightien kohdalta, samoin kasvatussivulta. : ) latu93@POISTAhotmail.com
|
|
|
Post by Katrin on Jun 21, 2013 10:09:21 GMT 3
Eiks Feeda muka oo vapaana? ; )
|
|
|
Post by Latu on Jun 21, 2013 21:10:44 GMT 3
Feeda on varattuna vielä viikon ajan eräälle tytölle (?), jollei hän ole 29.06 mennessä ilmoitellut mitään niin tamma vapautuu jälleen valittavaksi. ;--)
|
|