|
Post by Henna on Jun 24, 2013 14:38:12 GMT 3
Tällä hetkellä ei näytä olevan vapaita hoitohevosia, jotenka ilmoittelisitko Latu mulle, kun vapautuu ? (:
|
|
|
Post by Hexa on Jun 27, 2013 22:49:18 GMT 3
Täällä olisi yksi hoitajaehdokas, joka iski silmänsä heti Mea nimiseen quater tammaan.  Olen siis Anne, 14- vuotias, 162cm pituinen ruskea hiuksinen, ja vihreä silmäinen tyttö, joka on harrastanut ratsastusta koko ikänsä. Olen huumorintajuinen, avulias ja hauska. Rakastan esteitä, ja vauhdikasta menoa, mutta toisaalta maastossa köpöttely rennosti ei ole koskaan pahitteeksi. 
|
|
peppi
Uusi kasvo
|
Post by peppi on Jul 1, 2013 11:32:25 GMT 3
Nuori ja villi...ja ihastunut Damiin^-^. Tämä tyttö haluaisi hoitsukseen kasvavan hevosenalun, Damin. Olen 13w tytöli joka omaa blondit hiukset ja on aika hoikka, lempiväri ehrottomasti sininen...Peppi on ratsastanut 2 ja puoli vuotta, länkkäriä=) Se siitä! Nyt Peppi kiittää ja kuittaa ja odottaa hyväksymistään=)))))
|
|
|
Post by Latu on Jul 4, 2013 18:13:18 GMT 3
Vapautuneet hoitsut näkyvät aloitusviestissä.
Henna jeps, nyt on kasa vapaita hoitsuja. C: Hexa, en tiedä huomasitko etusivulla ilmoitusta että Mea on varattu ostajaehdokkaalle, nyt tamma onkin jo vaihtanut kotia. Mikäli lännenratsun kumminkin tahdot hoitsuksi niin Lolalla eikä Floralla ole tällä hetkellä hoitajaa. Peppi, huomasithan katsoa että Damilla on jo hoitaja? : )
|
|
|
Post by Delar on Jul 5, 2013 13:56:37 GMT 3
Uudeksi latulan hiitajaksi hekautuisi Delar, oikealtaan nimeltä Delinda.
Delar tähän suloiseen irlannincob tammaan, Breadan Féthnaidiin. Delar jo hetken aikaa etsinyt sopivan lempeää hoitsua ja löysinkin nyt Feedan.
Minä tälläinen iloinen ja hyvin sosiaallinen tyttö, jonka hermot eivät kuitenkaan ole mistään parhaimmasta päästä. Rakastan hevosia yli kaiken ja olevan ratsatanut viisi vuotta nuorempana. Tuli kuitenkin lopetettua rahapulan takia. Olen taitava hevosten käsittelijä ja olen aina pitänyt tälläisista lempeistä hiukan laikahkoista hevosista/poneista.
Delar noin165cm pitkä 13 ikäinen tyttö, jolla on alaselkään ulottuvat kastanjanruskeat hiukset, sekä vihreät silmät. Delinda on aika hoikahko tyttö ja suloiset kasvonpiirteet. Tyttö on aina iloinen oleva hyvin sosiaallinen ja ystävällinen tyttö, joka haluaa aina että kaikki pitäisivät hänestä. Delinda on hyvin eläinrakas eikä voisi olla missään ilman ihanaa oranssivalkoista novascotian noutaja koiraansa ja miettiikin sopiiko ottaa sen talleille mukaan? Koira on hyvin hiljainen, eikä hauku ketään. Se seuraa aina kiltisti Delaria eikä ole mitenkään häiriöksi.
|
|
|
Post by Delar on Jul 5, 2013 14:00:39 GMT 3
Uudeksi latulan hiitajaksi hekautuisi Delar, oikealtaan nimeltä Delinda.
Delar tähän suloiseen irlannincob tammaan, Breadan Féthnaidiin. Delar jo hetken aikaa etsinyt sopivan lempeää hoitsua ja löysinkin nyt Feedan.
Minä tälläinen iloinen ja hyvin sosiaallinen tyttö, jonka hermot eivät kuitenkaan ole mistään parhaimmasta päästä. Rakastan hevosia yli kaiken ja olevan ratsatanut viisi vuotta nuorempana. Tuli kuitenkin lopetettua rahapulan takia. Olen taitava hevosten käsittelijä ja olen aina pitänyt tälläisista lempeistä hiukan laikahkoista hevosista/poneista.
Delar noin165cm pitkä 13 ikäinen tyttö, jolla on alaselkään ulottuvat kastanjanruskeat hiukset, sekä vihreät silmät. Delinda on aika hoikahko tyttö ja suloiset kasvonpiirteet. Tyttö on aina iloinen oleva hyvin sosiaallinen ja ystävällinen tyttö, joka haluaa aina että kaikki pitäisivät hänestä. Delinda on hyvin eläinrakas eikä voisi olla missään ilman ihanaa oranssivalkoista novascotian noutaja koiraansa ja miettiikin sopiiko ottaa sen talleille mukaan? Koira on hyvin hiljainen, eikä hauku ketään. Se seuraa aina kiltisti Delaria eikä ole mitenkään häiriöksi.
|
|
|
Post by Latu on Jul 5, 2013 21:24:13 GMT 3
Oikein hyvin voit Feedaa alkaa hoitamaan, linkin sen hoitokirjaan löydät tamman omilta sivuilta jonne merkitsen myöskin siut sen hoitajaksi. : )
|
|
gemma
Uusi kasvo
|
Post by gemma on Jul 6, 2013 18:17:39 GMT 3
Ketkä hepat on ilman hoitajaa? Mua kiinnostaisi alkaa hoitaa täällä ja nyt mieleen nousi että kellä hepoilla ei ole hoitajaa
Terveisin Gemma
|
|
|
Post by Latu on Jul 9, 2013 16:32:11 GMT 3
Gemma, et tainnut lukea hoitajahaun ensimmäistä viestiä, siinä kun on varsin selkeästi listattu kaikki ilman hoitajaa olevat hevoset. ; )
|
|
gemma
Uusi kasvo
|
Post by gemma on Jul 12, 2013 16:13:17 GMT 3
Kyselisin voisinko alkaa hoitamaan Lolaa. Gemma on 13 vuotias ja noin 160 pitkä. Likalla on tummanruskeat lapaluihin ulottuva tukka jossa on pari violettia raitaa. Luonteeltaan Gemma on pirteä ja tulee yleensä toimeen kaikkien kanssa mutta suuttuessaan on aika ärhäkkä. Ratsastuskokemusta on 5 vuotta, likka rakastaa vauhtia ja esteiden hyppelyä, mutta nyt kiinnostus lännenratsastukseen on herännyt. Lolaan Gemma ihastui sen luonteen ja värityksen takia  Vastausta odotellen Gemma
|
|
|
Post by Latu on Jul 14, 2013 12:41:23 GMT 3
Sopiihan tuo oikein hyvin. C: Voit aloittaa päiväkirjaan kirjoittamisen vaikka heti, linkki kirjaan löytyy Lolan sivuilta. Lisäilen siut sivuille hoitajaksi seuraavassa päivityksessä.
|
|
|
Post by lipiem on Jul 14, 2013 19:19:44 GMT 3
Eli laitannyt tänne, voinko alkaa hoitaa Floraa?
|
|
|
Post by Latu on Jul 18, 2013 11:00:49 GMT 3
Iipiem, luithan hakuohjeet?
Kunhan nuo asiat vielä laitat hakuusi niin merkitsen siut Floran hoitajaksi ja voit aloittaa hoitokirjan täyttämisen. :)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 21, 2013 20:49:10 GMT 3
Latu, vilkasisitko pulinatöpöä? :) Uskon et sua ärsyttää tää mun sekoilu mutta jos kommentoisit hyvää tai pahaa tohon mun juttuun :> Laitoin myös tänne koska oikeestaan koko juttu tänne kuuluis.
|
|
|
Post by Anni on Jul 22, 2013 12:56:05 GMT 3
Hahaa, pitkästä aikaa tälle osastolle kirjoittelen! Aiheena tällä kertaa Urpo, johon iskin silmäni kunnolla viimeistään koulutunnilla.. : D Kysymys kuuluukin, että olisiko mahdollista ottaa kyseinen herra kakkoshoidokiksi Lightin rinnalle? Mikäs sen mukavampaa olisikaan kuin kahden sähköjäniksen mukana roikkuminen, ja tämän jälkimmäisen tuttavuuden kanssa pääsisin treenaamaan enkkutyylillä. Jos tämä järjestely onnistuu, olisiko näiden tollojen seikkailuja mahdollista kirjoittaa samaan päikkyyn? (:
|
|